Ortada bir şey yokken 1 yıllık uzak mesafe ilişkisinde sabah kalkınca neden birden soğuk yapar uzaklaşır?

Uzak mesafe ilişkisi buluştuk askere gitti bekledim gerek maddi gerek manevi her zaman yanında oldum her zaman bana teşekkür eder sen olmasan nasıl geçerdi 6 ay diye benim hayatımda olduğu için kendini şanslı hissettiğini söyler hep Bana hediyeler alırdı altında kalmaz bende alırdım gerçi artık almıyor onu hiç zora koymadım hiç bir zaman ama son 1 haftadır çok soğuk yapıyor sebebini sorunca bir şeyim yok çalışıyorum arkadaşların yanındayım müsait değilim vs vs kendimi gerçek anlamda çok kötü hissediyorum daha önce mesafeden dolayı bitirelim. dedim bitirmedi acaba bu sefer kendisimi bitiricek ne olmuş olabilir ki yani
Ortada bir şey yokken 1 yıllık uzak mesafe ilişkisinde sabah kalkınca neden birden soğuk yapar uzaklaşır?
Cevapla