Ortadan kaybolmak tamamen soğutur mu yoksa özletir mi?

ayrıldı benden bir ay kadar oldu facesinde ya eskiden birini unutamadığına dair birşeyler paylaşıyor ya da hayatında birisi var.. çok merak ediyorum guru yapıp soramıyurm. çevremdeki herkes arama sakın mesaj atma kendini ağırdan sat o zaman dönebilir ancak dediler ama araya soğukluk girip beni tamamen unutur diye korkuyorum. sizce onun için uğraşmalı göz önünde mi olmalıyım yoksa ortadan gerekirse aylarca kaybolmalı mıyım?
Ortadan kaybolmak tamamen soğutur mu yoksa özletir mi?
Cevapla