Sizce kızın bana öyle bakmasından herhangi bir anlam çıkarmalı mıyım?

Üniversitede okuyorum ve özel bir yurtta kalıyorum. Kaldığım yurdun altında birkaç tane kafe var ve o kafelerden birinde yakın zamanda benim yaşlarımda bir kız çalışmaya başladı. Kızı ilk gördüğüm gün kızdan etkilendim ve sonra ona yürümeye başladım, ama kızın sevgilisi var ve galiba o yüzden bana " Abi " dedi. Ben inat ettikçe o bana " Abi " demeye devam etti. En sonunda ben de vazgeçtim. Biraz önce ise uykudan uyanmıştım ve yüzümü pek temizlemeden saçım başım biraz dağınık, ama düzgün elbiselerle ( günlük olarak giydiğim Adidas takım eşofmanla ) ilk başta o kızın çalıştığı kafenin yanında yer alan Starbucks'a gittim. Starbucks'a giderken kızın çalıştığı kafenin önünden de geçtim ve öylesine, kafenin içinde kim olduğunu merak edip içeri doğru baktım, ama Starbucks'a gittiğimde kapıda bir çalışan kafenin kapandığını söyledi. Öyle olunca ben de o kızın çalıştığı kafeye gittim. Kafede o kız ve erkek bir çalışma arkadaşı vardı. Ben artık kızla fazla konuşmak istemediğim için siparişimi özellikle kızın çalışma arkadaşından istedim. Siparişimi verirken kız da tezgahtaydı ve kızın çalışma arkadaşıyla biraz konuştum. Konuşurken kıza bakmamak için kıza yan bir şekilde dönmüştüm ve konuşmamız bittikten sonra kızın bana baktığını fark ettim. Daha sonra kendi kendime " Acaba niye bakmış olabilir? " diye düşündüm. Sonra aynaya baktım ve gözümün yan tarafında biraz kir olduğunu fark ettim. Ama kızın çalışma arkadaşı hiç bozuntuya vermeden, benimle gayet güleryüzlü bir şekilde konuşurken kızın gözümdeki küçük kire takılmış olacağını sanmıyorum ve zaten yüzünde de tiksinir gibi bir ifade yoktu.
Sizce kızın bana öyle bakmasından herhangi bir anlam çıkarmalı mıyım?
Cevapla