Bu durum, kızın ona ilgi göstermemden rahatsız olmadığını gösterir mi?

Üniversitede okuyorum ve alt sınıfımdan hoşlandığım bir kız var. Şimdiye kadar onun için yaptığım şeyler şu şekilde: Öncelikle okul WhatsApp grubunda kıza yürüyen bir çocuğa tepki gösterip ağzının payını çok güzel verdim, sonra kız bana dmden teşekkür etti. Sonra okuldaki ilk ortak dersimizin olduğu gün beni yanına çağırdı ve önümdeki Bargello poşetinin içinde ne olduğunu sordu, ben de parfüm, kahve, krem falan olduğunu söyledim. Sonra kız " Kreminden biraz kullanabilir miyim? " dedi ve sonra arkadaşlarıyla birlikte kremimden bayağı kullandılar. Çıkışta bir kafeden hikaye paylaştım ve kız da " Abi sen baştacısın " yazıp sonuna taç emojisi koydu, ben de " Teşekkür ederim, ama bu iltifatının sebebini anlayamadım? " dedim, o da " Hani sen o gün beni grupta savunmuştun ya, işte sen o günden beri baştacısın " dedi. Ben de önce sadece teşekkür edip sonra " Yanlış anlamazsan ettiğin bu kadar iltifata karşılık ben de sana " Bilmukabele " demek istiyorum. Ama lütfen yanlış anlama " dedim, o da " Yanlış anlamam abıcım " dedi. Sonraki günlerde de kafelerden hikaye paylaşmaya devam ettim ve kız da neredeyse hepsine " Afiyet olsun abi, keyfin bol olsun abi " gibisinden yorumlar yaptı. Daha sonra biraz da kızın isteğiyle kıza ve arkadaşlarına 35'lik Ballantines ve paket napoliten çikolata aldım ve kız da bana ses kaydı atarak " Sen adamın dibisin yaa " dedi. Sonra içtikleri gün çektikleri resmi gönderip " Burada sen de olmalıydın abi ya " dedi. Ben de " Nasipse bir gün o da olur " dedim, o da " İnşallah abi " dedi. Geçenlerde kız ve arkadaşları ortak dersin ilk dersine gelmedi ve ilk ders için kızın ve arkadaşlarının yerine imza attım. Sonra hoca beni ve kızın arkadaşlarından birini disiplin3 verdi. O kızla birlikte 6 ay uzaklaştırma cezası almanın eşiğinden döndük. Sonra hoşlandığım kızla okuldaki ilk karşılaşmamızda kızın yanında o arkadaşı da vardı ve kız bana bakıp gülümseyerek hafifçe el kaldırdı.
Güncellemeler
1 yıl
Dün ise İnstagram hikayesinde bir selfie paylaşmış, ben de beğeni attım. Normalde bu tür şeyleri önceden yürüdüğüm kızlara da yapıyordum, ama birçoğu sonrasında ya beni direk engelledi veya takipten ve takipçilerinden çıkardı; ama o kız hiçbir şey yapmadı. Bu durum, kızın ona ilgi göstermemden rahatsız olmadığını gösterir mi? ( Sene başında sınıfın tamamını bana " Abi " demeleri için bizzat uyarmıştım, o yüzden sınıftaki herkes bana " Abi " diyor. )
Bu durum, kızın ona ilgi göstermemden rahatsız olmadığını gösterir mi?
Cevapla