Sırtımı dönüpte yattığım dünya… Hiç iyi değilim… sordun diye söyledim?

Arkadaşlar kendi kendime konuştuğumu fark ettim.. Belki de öyle değildir bilmiyorum ama hayâl ettiğim ne varsa gerçek olmuş gibi davranmaya başladığımı fark ettim.. Olur olmaz yerde sebepsizce ağladığımı fark ettim.. Ne bileyim yani canım yanıyor ya öyle böyle değil çok yoruldum ya :((
Sırtımı dönüpte yattığım dünya… Hiç iyi değilim… sordun diye söyledim?
Cevapla