Kızlar bir erkek size 'ben kimseye yazmıyorum" derse inanır mısınız?

Kızlar örnek veriyorum bir adamı gördünüz çok beğendiniz beyefendi oturaklı aklı başında birisi. (Umarım size de nasip olur 😀)

Konuşurken sorsanız.. O da iyi de ben kimseye yazmıyorum ki dese buna inanır mısınız?

Sanırım bir çoğunuz böyle bir erkeğin varlığına inanmıyor 😂😂

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlara hem çok şaşırdım hemde grur duydum 😎. Ama abiler ablalar kardeşlerim. Ya böyle adamlar var ya 😂😂 kimse olumlu yorum yapmamış. 7 tane kız 1 tane erkek yorumu var o 1 tane erkek bile böyle bir adam yok diyor 😂😂😂
Kızlar bir erkek size 'ben kimseye yazmıyorum" derse inanır mısınız?
Cevapla