Erkeklerin tek derdi"bu kız bana yazıyor" mu ya?

Pes diyorum artık. Arkadaşlar birisini tanıyorum normalde soğuk birisiyimdir öyle pek muhabbetim olmaz erkeklerle. Herneyse bu çocuk beni internet ortamından arkadaş olarak eklemiş. Kabul ettim. Selam falan derken bende tamamiyle arkadaşça yaklaşarak muhabbeti uzattım ama aslında soğuk ve kendini beğenmiş biri olmadığımı kanıtlamaktı tek niyetim. O çıkmaya çalıştıkça konuyu uzatmışmışım neymiş beyefendiye yazıyormuşum. Üstelik neredeyse sevgili olacağımız çocuğun yanında böyle söylemiş bunu. Çok kırıldım duyduğumda ona arkadaş gözüyle baktım hep. Sizce burada hata bende mi? Birdaha onunla konuşmamayı düşünüyorum.
Erkeklerin tek derdi"bu kız bana yazıyor" mu ya?
Cevapla