Günde hiç bir kıza yazmayan erkek sizce nasıldır? Günde hiç bir kıza yazmayan erkek sizce nasıldır?
Not : Eşcinsel değilim.
Not : Eşcinsel değilim.
oda normal senın gıbı bır ınsandır =) evinden ısıne ısınden evıne gelen bırı oda benım ve gayette normalım hanı =)
Gerek duymaz olabilir 😊
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar