Uzun ilişkiden hemen sonra yeni flört yapan erkek pişman olur mu?

3 yıllık ilişkim vardı ve sorunsuz ilerliyordu hiçbir şekilde anlaşmazlık yaşamıyorduk. Erkek arkadaşım (21) bir anda benimle iletişimi azalttı görüşmek buluşmak istemedi ve en sonunda konuşmayı kesti. Evinin önüne kadar gittim aşağı inmedi okuluna kadar girdim yine de bulamadım. Arkadaşlarıyla iletişine geçmeye çalıştım o da olmadı kısacası hiçbir açıklama yapmadan beni hadi ordan etti. Sonrasında bir arkadaşımın yardımıyla öğrendim benimle konuşmayı kestikten 1 ay sonra başka flört yapmış belki daha öncesi de vardır bilmiyorum. Sizce uzun ilişkiden sonra acıyı yaşamaya vakit ayırmayıp hemen başkasıyla flört eden veya sevgili olan erkek pişman olur mu? Geri gelmesini istiyorum ama tekrar sevgili olmak için değil sadece pişman olduğunu görerek vicdanımı rahatlatıp hayatıma devam etmek istiyorum. Bu arada ilişkimiz çok güzel ilerliyordu 17 yaşından beridir sevgilimdi bir nevi ilk aşkımızdık her şeyi paylaştık beraber yaşadık. Birbirimize çok değer verirdik hep. Bütün ailesine ve çevresine beni tanıttı bundan hiç çekinmedi üniversitede aynı şehirde olalım diye en az benim kadar o da çabaladı ailemin beni gönderebileceği şehirleri kendisi de tercihlerine yazdı. En sonunda aynı şehri kazandık ilk iki ay her şey çok güzel ilerleri ama sonrasında böyle yaptı. Aramızda hiç sadakatsizlik güvensizlik falan yoktu ben onun isteklerine uyardım o benimkine. Sizce ne olmuş olabilir?
Uzun ilişkiden hemen sonra yeni flört yapan erkek pişman olur mu?
Cevapla