Annem yüzünden yaşam biletimi erkene çekmek istiyorum haksız mıyım?

Sürekli psikolojik ve fiziksel şiddet gördüm çocukluktan beri hatta bir keresinde lise zamanında saçımı açtığımda dövmüştü beni , çocukken ödevimi yapamadım diye dişimi kırmıştı bilmiyorum bazen düşünüyorum anne olsam ya o kadına benzersem diye uzak duruyorum çocuk yapma konusunda. En azından bu yaz stajımi yapıp o paranın bir miktarıyla yardım yapıp hayatıma son vermeyi düşünüyorum artık cidden gururuma dokunuyor her vurduğunda elim titriyor, aniden sıçrıyorum. Hatirliyorum ilk zararı kendime lisede vermiştim annem yüzünden o kadın bu hayattan nefret etme sebebim bazı anneleri görüyorum nasıl bilinçli seviyor evladını sürekli evden kovuyor sonsuza dek gidince umarım mutlu olur
Güncellemeler
+1 yıl
Kusura bakmayın sizinde vaktinizi alıp başınızı şişirmiş oldum bilmiyorum ama çok doldum artık genç yaşımda yaşıtlarım gibi mutlu olup değer görmek isterdim umarım gönlünüzce olur her şey
Annem yüzünden yaşam biletimi erkene çekmek istiyorum haksız mıyım?
Cevapla