Güncellemeler
+1 yıl
Kusura bakmayın sizinde vaktinizi alıp başınızı şişirmiş oldum bilmiyorum ama çok doldum artık genç yaşımda yaşıtlarım gibi mutlu olup değer görmek isterdim umarım gönlünüzce olur her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kimse kimsenin ne yaşadığını hissettiğini anlayamaz bilemez yaşadıklarımız çok farklı ama sen ben öyle olmuyacambm benim güzel zamanlarim olacak de
Çok denedim o kadar acı çekmeye rağmen artık gururuma dokunuyor
Haklısın haksız değilsin ama sabret güzel iyi şeyler elbette olacak
Mesela arkadaşim okuldan gelirken yemek hazırlar mısın diye söylüyormuş annesine ben anneme desem b*k ye der , sürekli dış görünüşumle ilgili zorbaca yorumlar yapıyor benim de canım var Allah ta almıyor ki canımı
Tövbe de o durum zor ever ama iyi şeyler olacak zamanla ve karamsar olma
Asıl mantıksız olanda ne biliyor musunuz son raddeye getirip o kişi kendinden vazgeçtikten sonra o kişiye atıyorlar suçu asla demiyorlar bunun sebebi benim laflarım davranışlarım diye
Çok değil bazen kişi kendine bakabilse ne yaptığının farkına varır kime ne yaptığının farkında olanlar var evet ama azınlıkta
Bak yine kavga ettik yine dayak yedim yoruldum artık yaşamakla bir şey değişmiyor maalesef kadın düşmanı gibi görüyor beni soğuttu kendinden bazen vazgeçmek gerekir
Ve o bazenler çok iyi geliyor değiştiriyor
Şiddetin iyisi mi olur çocukluktan beri dayak yedim hep aklıma geldikçe kafayı yiyecek hale geliyorum
Hayır onu demek istemedim vazgeçmek kısmı için dedim belki de vazgeçmen gerek iyi şeylerin olması için
Dışarıda giderken bir bebek gördüm gelecekte iyi bir anne olamam gibi hissediyorum ya annem gibi olup onu üzmeye kalkarsam, en azından psikolojim dayanasiya kadar yaşamaya çalışacağım sonrası da ne olur bilinmez
Sen pes etme güzel şeyler düşün mümkün olduğunca ve iyi bir anne olacaksın
Bilmiyorum hatta yumurtalikalrimi aldırmayı düşündüm belki benden daha iyi anneliği hakeden kişiler vardır onlara umut olur diye
Böyle düşünme yaşadıkların var haklısın ama yarin her şey farklı olabilir kendine zaman tanı ve biraz dinlen
Biliyor musun kendime ilk zararı lise zamanımda verdim sonra sürekli gizlemek zorunda kaldım annem görmesin diye farketmedi bile asla okulda hep uyuyordum felsefe hocam geldi sordu psikolojik olarak bir sıkıntın mi var diye en çok gücüme giden de elin yabancısı bile anladı kötü olduğumu ama annem anlamadı bazen istemesiz olarak çok konuşuyorum belki anlar beni diye anlamıyor sadece çok konuşuyorsun diyor içimdeki kırgın çocuğu asla görmedi
Etkilemez mi en yakınımiz dururken bir başkasının farketmesi zaman geri gelmiyor hani iyi olmaya çalış derim iyi ol ki güzel olan şeyler seni bulsun ve çeksin:) ve tebessüm bunu asla bırakma ve içine hiç bir şey atma gerekirse bir kedi ile konuş anlat ama içine asla
Orası öyle ama sürekli başkalarını övüp kendi kızını yerin dibine gömüyor kadın anlamadim gitti onun yüzünden ne özgüvenim vardı ne kendimi seviyordum
:( ama ben basaracagina inanıyorum sen yaparsın ve üstesinden geleceksin
Seninde gönlünce olsun her şey:)
Sınava çalışıyorum diye laf ediyor şimdi de arkadaşlarımın annesi kızının yemeğini önüne kadar hazırlıyor bir sınava çalışıyorum diye demedigi laf yok
Bence sabretmeye devam et az kaldı sınavlara bakarsın her şey gönlünce olur
Bilmiyorum iki sınavım kötü geçti zaten stres yapıyorum bir de annemin çenesi durmuyor başka biri olsa lafını verir
Oda içinde kalan saygı... Kötü biri olmaman keşke olsaydım diyecektin ama iyi ki olmamissin
Saygılı iyi olacağım diye psikoloji bırakmadı bende
Ama nasıl diyim onu tutma içinde ve umarım o iyi olmayan şeyler psikoloji davranış uçar gider ve çok iyi pozitif enerji gelir
Bilmiyorum yönümü kaybettim artık ders notlarım aklıma geliyor moralim çok bozuluyor insan ilişkileri de kötü
Umarım her şey güzel olur senin için
Canım acıyor sadece bilmiyorum sizinde vaktinizi almış oldum kusura bakmayın lütfen
Hayır estağfurullah öyle düşünme istediğiniz zaman yazabilirsiniz anlamaya gerçekten çalışırım
Ve bir gün gelecek o can acısı yerine mutlukuk alacak
Bilmiyorum sonraki zamanlarda geçmişe baktığımda acıların geçici olduğunu mu yoksa kalıcı mı olduğunu düşündüğüm zaman acı çekmeye devam etmekten korkuyorum
Korkma anı yaşa zaman geri gelmez agliyavgun zaman ağla ama güleceğin zaman gerçekten gül
Bilmiyorum her konuda hayal kırıklığına uğruyorum çok çalıştığım sınavda berbat geçti ailemin karşılığını veremiyorum utanıyorum da keske canımı alsa Allah
Tövbe dee böyle düşünme
Her şey üst üste geliyor o kadar çalıştım rezillik tam
Aksilikler olur bazen olumsuzluklar üst üstte gelir ama genede iyi olman toparlaman gerekli
Dayanıyorum ama bazen error veriyor beynim mesela vize döneminde aşırı bunaldım iki kere denemiştim birinde arabanın önüne atladım diğerinde tam metroya atlayacakken bir şey oldu
Neler diyorsun... hayır bunlar çözüm değil
En azından psikolojik acı çekmeyecegim veya sürekli hayal kırıklığına uğramayacagim zaten bir kere bile düşününce devamı geliyor malum şeyin çok illet bir şey benim yasimdakiler nasıl mutlu benimde ağlamaktan gözlerimin altları mosmor
:( yapabileceğim bir şey var mı
Zaten şu an bana değer veren kişiler var yapamam onu yaptığım zamanlarda pişman oldum sadece bunaltıyor hayat beni ailemi, kardeşimi sevdiğim adamı uzemem. Flortume bile şakasına öl*rsem helvami yemeye gelirsin diye söyledim o da Allah korusun neden böyle konuşuyorsun dedi. Geçmişte kendime zarar verdim şu an sadece bazı durumlarda duygum değişiyor
İyiki de değişiyor
Kusura bakmayın sizinde vaktinizi almış oldum teşekkür ederim dinlediğiniz için umarım gönlünüzce olur her şey ☺️
Estağfurullah sizinde aynı şekilde gönlünüzce olsun