Bir kızı 6-7 aydır platonik seviyordum muhabbetimiz vardı bugün açıldık ona ama ret yedim birdaha düzgün biri karşıma çıkmayacak m?

Birdaha öyle bir kız karşıma çıkmayacak gibi geliyor keşke daha yakışıklı olsaydım

Güncellemeler
+1 yıl
Valla gece olunca daha kötü oldum
Bir kızı 6-7 aydır platonik seviyordum muhabbetimiz vardı bugün açıldık ona ama ret yedim birdaha düzgün biri karşıma çıkmayacak m?
Cevapla