Aradığım gibi biri denk gelmezse kökten bozulmayı hedefliyorum doğru bir düşünce midir sizce?

Alkol sigara hiçbişeyim yok elime kız eli değmedi mi*li de olmadım yaşım 23 . Şu an için sabırlıyım ama birkaç sene içinde eğer denk gelmezse alkol içmeyen sigara içmeyen sevgili yapmamış b*kire ve güzel bir kız yoksa her poku yiycem alkol de içicem sigara da içicem karıya da gidicem sevgili de yapmaya çalışıp aldatıcam ateist falan olucam çok ciddiyim denk geldi geldi gelmezse değişicem bu hayata kızlar için geldim sonuçta erkeğim ben erkekler kızları elde etme amacıyla yaşar ve yaşamalı.

Aradığım gibi biri denk gelmezse kökten bozulmayı hedefliyorum doğru bir düşünce midir sizce?
Cevapla