Biriyle tanıṣma isteğimi sonlandırmıṣ bulunmaktayım. Bu yaṣta ne kadar mantıklı ?

Çevrem hep karı kız erkek yok haliyle erkekle tanıṣacağım ortam hiç oluṣmadı. Sanaldan haddinden fazla erkekle tanıṣtım hatta buluṣtum bile ama hepsi istisnasiz kötü çıktı maalesef. 3 senedir durmadan birileriyle tanıṣtım olmadı hatta - Her tanıṣtığım kiṣi bi öncekinden daha beterdi.

Bende ciddi ciddi bıktım artık kendimi tanıtmakdan yine aynı hikayeyi yeniden yaṣamakdan. Biriyle yazıṣınca artık içimde heycan yok, mutluluk yok, heves yok, his yok. Duvarla konuṣuyormuṣ gibi hissediyorum mimik oynamıyor. Bundan sonra cidden Allah birini cikartirsa karsima öyle olur bunun dıṣında sanırım yalnız öleceğim artık maalesef.

Biriyle tanıṣma isteğimi sonlandırmıṣ bulunmaktayım. Bu yaṣta ne kadar mantıklı ?
Cevapla