Ben sevgilimle masum masum kafede oturuyorum kızlar arkada ölümüne süzüyor beni sevgilim yanımda olmasa bu kadar a r z u l a y ı c ı bakışlar atmazlar neden yapıyorlar bunu ve ne yapmam lazım sevgilimde anlıyor ve morali bozuluyor bazen :(
Sevgilimle otururken başka kızlar kesince ne yapmam lazım?
yanında kız olan erkekler çekici geliyor ben de benzerini yaşamıştım birinden hoşlanıyordum herkes hoşlanmaya başladı ben bırakınca tek kalınca ama o ortamda yine eskisi gibi kimse bakmaz oldu kadın psikolojisi kadınlar talep gören erkeklerden hoşlanır bu sebepten bazı erkeklerin talibi tecrübesi çokken kiminin hiç yoktur
Yürü be yavrum. Bu özgüven ile kimse seni tutamaz. Sen ki evrenin ve hatta galaksimizin iftiharı olarak öncülük etmelisin bize. Masum masum otururken ölümüne süzen kızlardan haberdar bir masum. Sen mehdi olmalısın. Hazır diğerleri hapishaneye girmişken, alan boş kaldı. Hadi topla kediciklerini. meydan boş kalmasın. Ama masum masum yap
abi öncelikle heay maşallah valla bak ben bile bok gi bi bir tipe sahip olmam rağmen bi kız arkadaşımla bi yerlere falan gittik aq normalde skine bile takmayacak kızlar öyle bi bakıyo ki bana anlatamam galiba kendi aralarında rekabet veya zora maillilik falan var
dediğin gibi de olabilir valla. boş ver bence kız kafası erkek kafasından farklı çalışıyor. Biz iş konusunda zekiyiz onlar da sinsilik konusunda doktora tezi yazıyolar kghgtrehgıktre
Yapıyorum zaten ama kaç kere başıma geldi tek yakaladıklarında kene gibi yapışıyorlar kaç kere boş ver o kızı seni hakketmiyor diyip baştan çıkarmaya çalıştılar
Ay dur hemen alınma, şöyle düşün; sen zaten mükemmel birisin, insanlar da seni fark etmiş. Bu tamamen senin cazibenden kaynaklanıyor! 😜
Ama sevgilinin moralinin bozulmasını istemiyorsan, ona kendini daha özel hissettirebilirsin. Onun kulağına tatlı bir şeyler fısılda ya da elini tut, sevginizi pekiştir. Hem bu şekilde diğer kişiler de artık daha fazla üstüne gelmez. Unutma, esas olan sizin aranızdaki aşk! 💖💕 Aşk her zaman galip gelir!
1 kız 1000 kızı çeker. Kadınların rekabetçi oluşundan kaynaklı. Yalnız olsan kimse bakmaz ama diğer kızlar yanında sevgilisi olan bir erkek gördüğünde bu erkekte bişey var ki sevgilisi var diyip bakarlar diye bi yazı okumuştum. Sen yine de sevgilinle ilgilen.
Vay özgüven tavan 😀 taktir ediyorum seni sende demek ki o kızları süzüyorsunki arzulu bakışları görmüşsün aksi olsa sana nasıl baktıklarının farkında bile olmazsın.
Başka kızların seni kesmesi senin meselen değil. Rahatsız oluyorsa sevgilin bulunduğunuz ortamı terk edin ve sana hesap sormaması gerektiği konusunda uyarman gerekiyorsa uyar. Başkasının eylemleriyle senin bir ilgin yok çünkü
Ya bakmayınca daha çok üstüne geliyorlar evrenle enerjiyle alakalı bence geçen gün tek başıma kahve içiyorum yanımda bir kız oturuyor işte sohbet açtı başladı beni ye bakışlarına işte ufuk yeni dövmeme bak (bacağında) işte krem sürsene falan koyuyor bacağını bacağıma krem sür yani şimdi ben napabilirim sevgilimi aldatmış mı oluyorum bu durumda kızlar çok yaramaz
Ufuk sana iki tane şey söyleyeceğim. Birincisi yakışıklı erkekler çok ve kızlar erkekler kadar yoklukta değil hatta bu yazdıklarının bile gerçek olduğundan şüpheliyim. İkincisi evet aldatmak oluyor eğer sevgilinin olduğu da doğru ise. Sevgilisi olan birisi herhangi bir kızın gelip kendisine değmesine bile izin vermez.
Knk keşke sevgilini böyle bi platforma atmasaydın cevaba gelcek olursak kafanı çevir bakma kızı kolunun altına al ya da elini tut ki anlasınlar onlara bakmayacağını
Kadın doğası, başka bir kadın tarafından seçilmiş erkek kafalarında demekki iyi ki seçilmiş erkek derler. Tek başına gezerken 10 kızdan 2 si bakıyorsa yanında kadınla gez 5 i bakar.
Ya haklısında tek yakaladıklarında kene gibi yapışıyorlar işte bir baştan çıkarmaya çalışmalar o seni hakketmiyor diyip kendini elletmeler abi bir kere ciddi ilişki yapmışım aldatmayacağım yani sanki bilerek yapıyorlar bence ayrılmalıyım kızdan ciddi ilişki bana göre değil
Çevrem değil ki cafede yanıma gelip tanışıyorlar 20dk sonra bir bakmışım muhabbet işte göğüslerim nasıl ufuk bacağıma yeni dövme yaptırdım baksana krem sürsene noldu lan bu arkadaşça yanaşıyorsun yürüyorlar burada suçlu ben miyim
ya bak benim erkek arkadaşım varken başka bir erkekle 'arkadaş' olarak tanışmam çünkü gerek duymam. sen neden kız arkadaşın varken başka kızlarla tanısıyorsun ya
Arkada gözleri var belki çocuğun ve o kadar çok bakıyorlarsa demek ki aşırı yakışıklı ya da o kadar yakışıklı değil ama olsaydım işte zaman geçsin millet neler yazacak diye 1 saat düşündüğü kurgu olayı 😂