Bence bir ilişkide yaş farkı çok olmamalı özellikle erkek kızdan çok büyük olmamalı siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Bugün şahit oldum yakınımdan ve ayrılmayı düşünüyorlar ki haklılar da

Bence bir ilişkide yaş farkı çok olmamalı özellikle erkek kızdan çok büyük olmamalı siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla