Neden bir kadın sevgili bulmak için güzel olmak zorundadır?

Bu bana çok rahatsız edici geliyor. kardeşim gibi pç gibi görünen erkeklerin sevgilisi var. Ama bir kadın için fazla kilolu olmak, kısa boylu olmak sevgilisi olmaması için bir neden oluyor. Neden bizim de çirkin olma, tipsiz olma lüksümüz yok? Ben bıyığımı sakalımı almak zorunda değilim. Gtüme kadar saç uzatmak da zorunda değilim. Yemek yapmayı bilmek zorunda da değilim. Neden toplum bu kadar iki yüzlü?

Neden bir kadın sevgili bulmak için güzel olmak zorundadır?
Cevapla