Kadınlar neden güzel buldukları kadını sevmez?

Bu yaşıma kadar karşılaştığım hemcinslerime hemen hemen iyi davrandım ama Kimi dudak büzerek , yan yan bakıyor. Kimi kötü davranıyor. Kimi manipüle ediyor. Apartmandaki evli kadınlar muhatap olmak istemiyor bana bakınca yüzleri beş karış sonra bir anda yalandan gülmeler. Samimi kız arkaşımı her şeyime davet ettim geldi ona rağmen kendisinin sadece düğün davetiyesinin fotoğrafını atması ve hiçbir açıklama yapmaması. Bir kadının bana gözünü ayırmadan bakması ama ondan acayip kötü enerji gelmesi daha çok var aklıma gelenler bunlar. Erkeklerin benimle bi sorunu yok. Kadınlara iyi davranmaya rağmen neden böyle yapıyorlar. Gayet , efendi üsturuplu giyinen, haretlerime dikkat eden biriyim. Üzülüyorum böyle olmasına biraz kafama takmaya başladım. Sebeplerini tam net bilirsem takmıycam. ?

Kadınlar neden güzel buldukları kadını sevmez?
Cevapla