8 aylık evliyken boşanmak isteyen eşim yeniden barisamak istedi ne yapmalıyım?

Boşanma lafı söyledi daha 8aylik evliyiz. Eve geldi konuştuk ben dedim sen boşanmak. istiyirsan ben razıyım dedim. Tm dedi bosanalim. Sonra ağladı. Ben ona karisamazsin demişim benim hayatıma o yüzden ağladı ben kimim ki diyor karişayim.
Sonra özür diledi. Sarılmak istedi falan boşanmaktan vazgeçti anlayacağınız. Ama benim kalbimde bir yara oluştu. Ona güvenimi. yikti ben şimdi ne yapmalıyım?
8 aylık evliyken boşanmak isteyen eşim yeniden barisamak istedi ne yapmalıyım?
Cevapla