Fakir ve işinde gücünde erkekler yalnızmı kalıyor?

Galiba öyle üniversitede işte nerde kendi halinde işinde başarılı güzel bi hayatı olan bir erkek görsem yalnız , işin ilginci bunlar bide baya yakışıklı 185 üstü falan , nerde ipsiz sapsız dolaşan nerde ne yaptığı belli olmayan kişilerde sürekli başka birileriyle 😅 neden olabilir
Fakir ve işinde gücünde erkekler yalnızmı kalıyor?
Cevapla