Kadının mutlaka çalışmasını isteyen erkekler neden genelde yoksul ve sorumluluktan kaçıyor gibi duruyor?

Erkeğin tarih boyunca avcı, kadının düzen kurucu olması epigenetik ve evrimsel bir gerçekken bugün bazı erkekler neden bunu yok sayıp “kadın mutlaka çalışmalı” diyor? Hiç gerçekten zengin olup da kadını geçinmeye zorlayan bir erkek gördünüz mü? Ben görmedim. Maddi gücü olan erkek, kadın isterse doktor ya da mühendis olsun diye çalışmasına saygı duyar ama yine de o kadına bakar, ilgilenir ve yük bindirmez; ev işlerini bile temizlikçiyle çözer. Buna karşılık bu “kadın çalışmalı” baskısı genelde geçim sıkıntısı yaşayan erkeklerden geliyor. Bu eşitlik mi, yoksa erkeğin sorumluluktan kaçışını modernlik gibi gösterme çabası mı? Kızlar bu arada naçizane tavsiyem evlendiğim adam çalışan güçlü ve zengin bir adam yaşı da benden biraz büyük ve mantık evliliği yaptım çok da mutluyum eşime de deli gibi aşığım fakat benim kalbim mantığımla çalışıyor sizin de öyle olsun çünkü yine benimle aynı yaşta bir kız arkadaşım aşık olarak gecekonduda yaşayan bir adamla evlendi ve şimdi her gün benim hayatımı özenip ağlıyor

Kadının mutlaka çalışmasını isteyen erkekler neden genelde yoksul ve sorumluluktan kaçıyor gibi duruyor?
Cevapla