Eleştiri yapmadan yorum yaparsanız sevinirim dostlar?

Arkadaşlar Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum o yüzden içimde hep bi kuruntu hep bi güvensizlik var. Bundan sonrası karşı tarafa biraz fazla yükleniyorum tepki gösteriyorum agresifleşiyorum hep konuşalım iletişime geçelim istiyorum ama bunu isteyen taraf genelde benim. O da sürekli ben aradığım yazdığım vs için pek aramıyor genelde ben arıyorum. Şimdi diyeceksiniz ki sende arama o arasın evet bunu denedim deneyince gerçekten beni arıyor merak ediyor peşine düşüyor. Ama ben bu hareketi sadece bir gün yapabiliyorum. Ertesi gün bağımlı gibi yine ben peşinden gidiyorum baskı yapıyorum daha şimdiden bıktığını söylüyor. Bir taraftan haklı da. Ben bu huyumu nasıl bırakırım bilmiyorum lütfen öneri verin yapamıyorum cidden taktik yapmaya çalışıyorum beceremiyorum yine agresifleşiyorum ne yapmalıyım fikir verin lütfen

Eleştiri yapmadan yorum yaparsanız sevinirim dostlar?
Cevapla