Selam KS ahalisi! Havalı, karizmatik, film yıldızı gibi sevgiliniz olsa onu kıskançlık tripleriyle sık boğaz eder misiniz yoksa bu konuda öz güvenli mi davranırsınız?

Selam KS ahalisi! Havalı, karizmatik, film yıldızı gibi sevgiliniz olsa onu kıskançlık tripleriyle sık boğaz eder misiniz yoksa bu konuda öz güvenli mi davranırsınız?

Ona sadece bana güzel gelsin diye büyü yaparım:) Bunların eşi, sevgilisi olmak zor ama geniş olmak lazım..
Kıskançlıktan boğayım da adam da kaçsın gitsin.
6 yıldır sevgilim yok 😹.
İskelet oldum. Sorma.
Cevap
4Cevap
HAyır ben rahatsız etmem sürekli kıskançlık yaparak
Demek ki onu şekilde kabul etmişim. O zaman kasmaya gerek yok.
olmadı değil ama benim kıskançlığım çok yakışıklı olmasıyla alakası olmaz sevmem yeteer 😃
Çok sevmişsin demek ki..
ben hep çok severim ki zor severim ama çoook severim
Bu hiç iyi bir özellik değil biliyor musun? Allah yardımcın olsun diyorum..
neden az mı sevmeliyim? sevmenin ölçüsü elde mi
Yani demek istediğim kendinden vazgeçecek, kendine olan saygını ve sevgini kaybedecek kadar sevmemelisin..
o kadar seviyorum demedim o sevmekte değil ayrıca ben çok seviyorum sevince dedim
Ne güzel, şanslı işte adam 🙂
Bir gun dis görünüşe bakarsam bu sorunun cevabini vereceğim
Öyle tipleri beğenmiyorum ama olsa biraz kıskanırdım
Ben kıskancım.. Öyle bı sevgili ile yapamam..
İstemem o kadar aklım onda kalır hep 😕
Ozgüvenli olamazdım sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar