Kendimi kötü hissettim bir olay yaşadım ne yapabilirim?

Dost kazığı yedim baya büyük normal erkek arkadaşım bana aşık olduğunu dedi inanmadım sonraki gün de ondan uzaklaştım kız arkadaşıma bırak onu yalnız kalsın demiş kız arkadaşım da arkamdan dedikodu yapıyormuş zaten baya yakindik çok üzüldüm toparlanamiyorum onları mutlu görünce ben yalnız kaldım çok sinirliyim ne yapmalıyım sizce

Kendimi kötü hissettim bir olay yaşadım ne yapabilirim?
Cevapla