Zor gününüzde yanınızda olmayan insanı siler miydiniz?

Babamın kanser hastası olduğunu öğrendik 4. evre yayılmış bide. Bunu sevdiğim çocuğu söyledim. Bana dedi ki “böyle zamanlarda ailenin yanında olman gerekir senin yerinde olsam telefona bile bakmazdım.” Dediği lafa aşırı kırıldım. Bende seni ailem olarak gördüğüm için özür dilerim dedim ve her yerden sildim. Siz olsanız ne yapardınız?

Zor gününüzde yanınızda olmayan insanı siler miydiniz?
Cevapla