Neden sürekli olgunlaşmamış ve işi gücü yerinde olmayan erkekleri hayatıma çekiyorum, bunun sebebi ne olabilir?

ben 25 yaşında işi yerinde birikimi olan bir genç kızım, benim maddiyat beklentim zenginlik para isteğim yok, normal işinde gücünde olsun yeter, ama ne hikmetse benim karşıma çıkan kişiler işi gücü olmayan özellikle de borç batağında olan kişiler çıkıyor. yani fazlasını istemiyorum sadece doğru düzgün olsun ama yok.. nerde hata yapıyorum sizce? birde şöyle bir durum var bu kişiler karşıma çıktığında ben bu kişileri seviyorsam bağlandıysam bırakmıyorum, tamam diyorum olsun birlikte hallederiz para kazanırız borçları kapatırız falan diyorum. ama ne hikmetse bunlar beni bırakıyor.

Neden sürekli olgunlaşmamış ve işi gücü yerinde olmayan erkekleri hayatıma çekiyorum, bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla