Nişanlımdan beş buçuk yaş küçüğüm, inanılmaz hoşlanıyor bu durumdan, her olaya sen küçüksün havasında bakıyor, her şeyi o halletmek istiyor, çok yüksek düşününce bile kendinden geçiyor
2 ay
Bizim kuşak öyle ya öyle yetiştirildik ayrıca şunu anladım ki tc kızı tam sığır şunu yapsan bile sorun birde ağlıyorlar ay prenses erkek herkes diye şöyle adama utanmasa bahane bulacak bu yorumumu okuyan genç erkek kardeşim varsa ziktirin gidin kurtarın kendinizi bu iğrenç tc kezbanından
Bu aslında sadece yaşla ilgili değil, egoyla ve öğrenilmiş “erkeklik” rolüyle çok alakalı bir durum 😊
Kendini “büyük, bilen, koruyan” konumuna koyunca güç hissediyor, o yüzden her şeyi o halletmek istiyor.
Sen de bazı konularda fikrini net söyleyip, sorumluluk alarak dengeyi kurabilirsin.
Tatlı ama net sınırlar koyman burada çok işe yarar 💫
Cevap
10Cevap
Ee ne var bunda benimki de benden 5 yaş büyük her şeyi ona yaptırıyorum
P*ssy power 🤣
Adami resmen elinde oynatio 😅
Burcun ne senin?
Evet aklın oturduğu yaş her şeyin doğrusunu görmeye başlıyorsun geçmişinde tecrübe edindiği çok şey olduysa normaldir
Zaten +30 LA birlikte olmanin nedeni olgunluk degil mi?
Çocuk muamelesi yapmakta yanlış sonuçta yetişkin yaşlar
Doğru bi davranış değil bazı şeyleri kadınlar bilir
Her şeyi ben halledemem
Abim 28 yaşında şimdiye kadar bişey halletigini görmedim anca gezsin tozsun
Herşeyi hallederiz çünkü. Size de yaranilmiyor. Böyle olmazsak prenses dersiniz
cocuk evliliğimi olacak bu mk
Buraya bu soruyu yazacağına ona söyle.
Adam öyle olur çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?