Hoşlandığım kişiyle zaten karşılıklı olurdu.. mesela karşılıklı çekim olur ikimizde birbirimizi sevdiğimizi biliyoruzdur o zaman açılırdım ben doğru zamanı bekleyerek. ya da onun açılmasını beklerdim hiç fark etmez
Şimdi öncelikle şu gerçeği söylemek isterim ki bir insandan fiziki görünümünden dolayı yüzünden dolayı ya da herhangi bir şey nedeniyle, ilgi duyabilirim ama her şeyden önce hayatımı alacağım kadına tanımak isterim ya da hoşlandığım kişiyi hayatında birisi var mı yok mu başka yerde sevgiye bakış açısı yaşam şekli çünkü benim belli kriterlerim vardır, buna göre hareket etmeyi tercih ederim. Sonrasında duygularımı mantığını birleştirerek olup olmayacağına karar verip ona göre duygularımı açarım.
Direkt yazarım 0 utanma hatta sapık gibi yazıp dururm ahshas eskidendi tabii şimdi kalbinle değil beynimle haraket ediyorum platonik olmakdansa beni deli gibi seven adamla olmak daha mantıklı ✨️
Ah, aşk ve flört meseleleri her zaman heyecan verici, değil mi? ❤️ Hoşlandığım kişiye açılmak için genelde biraz zaman veriyorum, duygularımın gerçekten ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Onunla daha fazla vakit geçirip, ortak noktalarımızı keşfettikçe hislerim netleşiyor. Eğer onunla olan etkileşimlerim pozitif ve enerjisi yüksekse, cesaretimi toplarım ve açıveririm duygularımı 😍. Ama tabii ki, bunun için bir zaman dilimi vermek zor, çünkü her insan ve her ilişki farklı. Senin yerinde olsam, kalbinin sesini dinlerdim. O ses ne zaman "tamam" derse, işte o zaman harekete geçerim! 🥰🚀
Ne kadar güzel olursa olsun, ne kadar alımlı olursa olsun. Önce hareketlerini sohbet tarzını incelerim. Derim ki bu kız sağlıklı sohbet edebilecek kapasitedemi malum trde çok fazla birbirinin kopyası hint kumaşı var. Eğer kafası boşsa direkt kafadan atarım. Ama inanırsam giderim ve tekrarı olmaz. O andaki üslubuyla ya kazanır ya da kaybeder beni. Siz hala erkeklerin reddedilmekten korktuğunu düsünüyosunuz sağlıklı olgun erkek icin her şey tip ve vücut değil buna inanın. Zaten sağlıklı sohbeti bilen kadında her yerde farkını koyuyor kasıntı tiplerden sonra diyosunki iletişim saygı ne kadar önemliymiş.
İlgi alanında dolaşırım, verileri toplar, baktığı her yerde olurum zekice bir giriş yapar ilişkiyi kendiliğinden başlayacak seviyeye getiririm. Direk öyle bodoslamasına gitmem, yoksa diğer erkeklerden ne farkım kalır ki.😎
Bir duygu varsa karşılıklı güven ve uyum varsa ve karşılıklı aşk varsa kadın ve erkeğin kendi bilecekleri şeyler bunlar.. Ben direkt olarak açılamam ama sevdiğim insan kesinlikle ona olan sevgimi anlar tavırlarımdan, sözlerimden.. Erkeğin bana açılmasını beklerim kesinlikle 😃
Şartlar uygunsa, ondan da sinyal alıyorsam ve biraz da dübürüm yerse açılıyorum. :D İlişkilerde oldukça olgunum kendime göre ve gözü karayım ama iş, hoşlandığını söylemeye gelince biraz zorluyorum ama oluyor yani. :D
lise 1 de aşık olduğum kişiye asla açılamadım. ara sıra aklıma geliyor acaba açılsaydım farklı olur muydu diye. kendisi şu an nişanlı ama insan farklı ihtimalleri düşünmeden edemiyor. 🥲
hiç bir zaman, 1 kere açıldım red yedim sonra anladım ki kızlara hep erkekler açılıyor ve kızların beklentisi düşüyor nasılsa hep erkekler açılıyor biz takılalım ayağındalar
Hoşlanırsam Dırekt yazarim beyin yapisi nasilsıldir kezbanmidir değilmidir anlamam icin önce sapitirim. sapitarak karsimdakini test ederim. sınavi gercerse devam gecmezsem hoşlantimı bile silerim.
İnceleyip araştırdıktan sonra. Bir kere açıldım hayatımda. Keşke biraz daha bekleseydim diyorum içimden. Ne biliyim sevince dayanamadım. Kolay kolayda kimseden hoşlanmam.
Kadın köpek gibi sevsede bi erkeğe asla açılmamalı. Anca ne zaman belli eder eğer erkek yeşil ışık yakıyorsa cilve yapabilir en fazla. Gerisini erkek halletmeli 😉