Benim ne günahım var da 21 yıllık hayatım boyunca hiçbir erkeğe kendimi beğendiremiyorum?

Doğru diyorum, 21 yaşındayım ve hiç aşk hayatım yok. Bırakın sevgiliyi, hiç flörtüm ve beni beğenen veya seven 1 erkek bile olmadı! Artık bu durum benim canımı çok sıkıyor ve çok üzülüyorum bu durum yüzünden, psikolojimi de bertaraf etti bu durum. Her Allah'ın günü Allah'a dualar ediyorum senelerdir "nolur bir erkek arkadaşım olsun, seveyim sevileyim, her kızınki gibi benim de aşk hayatım olsun" diye ama nafile... Gerçekten benim ne günahım var ki hiçbir erkeğe kendimi beğendiremiyorum? Neden bugüne kadar sevdiğim hiçbir erkek beni geri sevmiyor? Bütün bunlar yetmezmiş gibi çevremde erkek de yok, aslında var ama sadece 2 tane, ikisinin de sevgilileri var zaten. Çevremde 2 erkeğe karşılık 22 kız var! Yani kısmetim her taraftan kapalı, anlayacağınız. Bu acı durum yüzünden femcel olacağım neredeyse! ...

Benim ne günahım var da 21 yıllık hayatım boyunca hiçbir erkeğe kendimi beğendiremiyorum?
Cevapla