20 yaşındayım hep yanlıştır günahtır diyerek ne sevgili yaptım ne bir şey yaşadim yanlış mı yaptım?

Her teklif edene hayır her beğenene hayır dedim ama sanki yanlış yapıyorum gibi herkes her şeyi yaşıyor
20 yaşındayım hep yanlıştır günahtır diyerek ne sevgili yaptım ne bir şey yaşadim yanlış mı yaptım?
Cevapla