Güncellemeler
+1 yıl
Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum konuyla ilgili. Sizce böyle bir erkek bunun eksikliğini hisseder mi diğer çiftlere özenir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sizce 35 veya üstü yaşta olup eline hiç kız eli değmemiş bir erkek bu durumu sıkıntı yapar mı dışarda el ele gezen çiftleri gördüğünde özenir mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
35 e kadar hiç manitası olmayan erkek varmıdır yoktur bence😄
Yani internetten sanal olarak söylüyorsan olmuştur tabi ama ben reel de yan yana gelip bir kızla hiç oturmamış el ele tutuşup gezmemiş bir erkekten bahsediyorum. Bu açıdan bakarsan?
O açıdan bakıyorum zaten sanalı saymıyorum
El ele tutuşup gezmemiş erkek azdır diyorsun yani 35 de olup🤔 bu adam o zaman istisna mi 😕
Bilmiyorum vardır tabiki ama benim çevremde soytarı çok ondan görmedim😄
Ruh hali nasıl olur peki böyle bir erkegin eğer doğruysa yokluk duygusu ya da bunun eksikliğini yaşıyor mudur içinde?
Tabiki yaşıyordur
Zaten yeteri kadar üzülmüş olacağını düşünüyorum.
Artık bununla baş etmeyi, görmezden gelmeyi öğrenmiştir.
Nikâhlı eşlere elbette özeniyorum. Ama nikahsızlara tiksinerek bakıyorum :)
#Vesselam
isteyip olmadıysa evet, fırsatı olup kendisi istemediyse hayır. hayattan beklentisine göre değişir.
O yaşa kadar sevgili olmadıysa o kadın gibi bişey olmuştur zaten
ne bu simdi kendince insanlari ki kucumsuyorsun :d "kadin gibi bir sey" olmus vah vah
Nasıl yani açar mısın biraz daha bu söylediğini?
Entelektüel birikimin kendisini daha çok tatmin ettiğini dile getiriyor sorunca. Çok kitap okur felsefe okur
Sevgilisinin olmadığını nereden biliyoruz
Bütün çevresi biliyor mazbut biri
Sapık olma ihtimali daha yüksek
Ay neden öyle dedin şimdi açar mısın biraz daha sapıklık ne alaka?
Görüşünü bekliyorum çünkü önemli bu dediğin?
35’e kadar olmamışsa umursamaz
Niye yaşamış ki o kadar? :D
El ele tutusan sen misin
Hayır uzaktan akraba bu kişi böyle birisi var o yüzden sordum ruh halleri nasıldır diye
İçi yaniyordur
Neden olsun ki böyle bir şey peki? 🤔
Libido
Ay bunuda libidoya bağladiniz ya pes 😅
Tabiki hepsi onunla ilgili
özenir bence
Neden ama yani bu bir gereksinim değil sonuçta neden özenir ki böyle bir şeye?
gereksinim ya
Sen kızsın
Yani hatırlattığın için sağol 😅
35+ erkek ne alaka
Tanıdığım böyle bir erkek var uzaktan akraba birazda içine kapanıp öyle köşede durur oturur bu tip insanların ruh halini merak ediyorum?
Boş ver böyle memnun demek ki ya da istediği şeyler olmadı üzgündür ama belli etmez
Evet üzülür