37-38 yaşına gelmiş ve hiç bir kızla el ele tutuşmamis sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Sanaldan falan flortleri olmuş ama bir kızla reel de yan yana gelip hiç bir fiziksel temansı olmamış (el ele tutuşup gezmek sarılmak gibi) siz böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce normal mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Eline kız eli değmemiş bir erkek bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
37-38 yaşına gelmiş ve hiç bir kızla el ele tutuşmamis sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla