35 yaşında hiç bir kızla el ele tutuşmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

35 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış bir kızla sarılıp el ele tutuşmamış erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu normal mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
35 yaşında hiç bir kızla el ele tutuşmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla