Yani aramızda 12 yaş falan var ama bu gönül işte ota da konuyor b. oka da eee yani kafalar uyusuyorsa napimm olmasin mi canlarim
Seviyorsan olur
Vazgeç bu sevdadan🥺😭😭😭
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani aramızda 12 yaş falan var ama bu gönül işte ota da konuyor b. oka da eee yani kafalar uyusuyorsa napimm olmasin mi canlarim
kuzum sana bir tavsiye, beni dinlermisin bilmem ama. seni cok iyi anliyorum.
bende ayni durumu yasadimm.. ve aynen oda benden tam 11 yas buyuktu..
ben resit olmadan ozamanlari bile seviyordum onu ama bu bilmezdi hatta benim varligimi bile bilmezdi.. ama gecen seenee dayanamayip artik ona yazmistim.. ve konusmaya basladik hersey cok guzel toz pembeydii.. ama aylar sonra arastira arastira evli oldugunu ogrendimm :( ve hata ama hatta 3 tane erkek evladi varmis daha miniklerdi.. 3 ve 7 yas araliginda. .
neyse yine bi sure devam ettik ayrilamadik bir birimizden.. konusurduk ama aramizda asla birsey olmadi bu en sonda benimm ona karsi olan duygularimi kullanmak istedi biranda geldi benden uygunsuz bir resim gormek istedi.. dedim hayir, yok demek sen bana guvenmiyon etmiyon felan basladi.. oyle boyle bir birimizden uzaklastik..
yani ama konusurkende farkina variyordumm, yasi buyuk diye.. onu cok dusunurdum bazen derdi cok dusunme cocuk gibi oluyorsun felan dedi.. ya da nebilim senin hosuna gitmedigi birsey derdi ama sen he der susardin laf etsen birakip giderdi yani.
buyuzden yazik etme kendine.. onlar gormus etmis olan insanlar.. yani senden daha cokk beklentilerii olurrr buyuzden dikkatt et kuuzu
Yok bu evli değil
Okadar sey yazdim.. yazdigin tek cevap🥲 uzdu beni..
neyse iyi bari evli degilse ama yinede bunlar hepsi ayni bk
Ama ciddi ilişki istiyorum diyo adam eğer olursa evlenirim d diyor
Pff bilmiyorumm.. ama beklentileri cok daha fazla olur ve bundan sen kalkamazsinn.. kimse kalkamaz. Benim tandigim var oyle evlenenler mutlu olamadilar.. yani buyuzden dikkat et diyorum
Buradaki o yaşlardaki erkekler tabi ki olur diyecektir hahaha genç kız isterler tabi. Canım kardeşim tamam yaş farkı önemli değil ama o yaşında ki adamla gerçekten olmaz 23 yaş genç bi kızla. Şu an belki her şey mükemmel görünebilir malum aşk işte insanın gözünü kör ediyor ama zamanla bu aşk bitince gerçekleri göreceksin bence yapma bunu hem sevgilim olmadı daha demişsin tecrüben yok daha ama hataları yapa yapa öğreneceksin… kafanız uyuşsa bile zamanla göreceksin ki olmayacak.. o sana her şey mükemmel gibi gösteriyor şimdilik ama seni elde edince işte o zaman göreceksin.. asla her şeye evet deme olur mu. Ve önünde daha çok uzun bi hayatın var daha çok insanlarla tanışacaksın ki zaten doğru kişiyi bulduğunda inan bana asla kendine bu soruyu sormazsın hatta buraya gelip o soruyu bile sormazsın canım.. 35 yaşla adamla bence vaktini kaybetme ya.. Ailenle konuş bu konuyu sakince onlar sana doğru yolu gösterecektir eminim umarım hiç üzülmezsin hep mutlu olursun
Cevap
3Cevap
Olabilir de sorun yaş değil yaşanmışlıklar olabilir
Daha bir şey yaşamadım
Sevgilim bile olmadı
Zaten karşı tarafın yaşanmışlıklarindan bahsettim
Himmm onu bilemem ki
E yani konuştukça öğrenirsin zamanla ama bundan 10 sene sonra o sekse senin kadar düşkün olmayacak o zaman sıkıntı çıkabilir
Evet napim bilemedim şimdi
Yani bence ciddi bir ilişki için çok şansını zorlama ilerde sıkıntılar yaşayacaksın başkasını seversin ama bunu kendin karar vereceksin sonuçta
En iyisini yapmissin
Olur
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?