Ben 26 yaşındayım, görüştüğüm adam 23 yaşında. Sizce aramızdaki yaş farkı, sevgiye engel mi?

Işık Adam 23 yaşında. Olgunluğu ile birbirimizi tamamlıyoruz. Ben 26 yaşındayım ama minyon bir hatunum. 20 yaşında gibi gösteriyorum.

Görüştüğüm adam, dünyanın en kibar erkeği olabilir. Yaş durumu sebebiyle birbirimize karşı, birbirimizi kırmayacak derecede mesafemiz var.

Bu durum duygularımızın önüne geçmiyor fakat ben kendimi kötü hissediyorum.

Sizce yanlış mı yapıyorum? Yaş, sevgiye engel mi?
Ben 26 yaşındayım, görüştüğüm adam 23 yaşında. Sizce aramızdaki yaş farkı, sevgiye engel mi?
Cevapla