Işık Adam 23 yaşında. Olgunluğu ile birbirimizi tamamlıyoruz. Ben 26 yaşındayım ama minyon bir hatunum. 20 yaşında gibi gösteriyorum.
Görüştüğüm adam, dünyanın en kibar erkeği olabilir. Yaş durumu sebebiyle birbirimize karşı, birbirimizi kırmayacak derecede mesafemiz var.
Bu durum duygularımızın önüne geçmiyor fakat ben kendimi kötü hissediyorum.
Sizce yanlış mı yapıyorum? Yaş, sevgiye engel mi?
Görüştüğüm adam, dünyanın en kibar erkeği olabilir. Yaş durumu sebebiyle birbirimize karşı, birbirimizi kırmayacak derecede mesafemiz var.
Bu durum duygularımızın önüne geçmiyor fakat ben kendimi kötü hissediyorum.
Sizce yanlış mı yapıyorum? Yaş, sevgiye engel mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer