AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Dedigin gibi kizlarin sansi bin kat fazla 😀ama kimseye mesaj atmiyorum ben acikcasi
Seçici olup kaliteyi tespit edince zor olmuyor
Siz sevgililerinizi ona buna mesaj atıp dönen olursa mı sevgili oluyorsunuz jdjdkdk
Varya biz bu erkekler bukalemuna donduk :) rengten renge giriyoruz
Erkeklere hayat heryerde herşekilde zor zaten
mesajla olmaz reel konusmayı bilmeyen sevgili yapamaz sanal alem b. k cukuru.
Ya allah aşkına gelen 100 adamın 95 İ çöp neyine seviniyoruz tam olarak. Kalite düşük olduktan sonra ne yapayım 100 tane adamı
Evet 35 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgili bulamadım
Neden ki
Hiçbir çekiciliğim yok yetersizim daha bir çok nedeni var
inan hiç zor değil kafayı kullanırsan illaki buluyosun zorlanmadan 😂😂
Nasıllll😂
valla ben zorlanmıyorum hiç 😂 ama sırrımıda sölemem 😂😂
hayır tam tersine ilişkiyi erkek başlatır. ben sevsem bile napabilirim ki
Heee yaaa neden hep erkekler kovaliyor ya 😅
düzgün olsalar öyle olmazdı işte gerçi karakteri düzgün olsa tipi kötü oluyor tipi güzel olsa karakteri kötü oluyor
Türkiye'de öyle ama durumu bu noktaya getirenler yine Türk erkeklerinin ta kendisi 😄
zor gerçekten tam kendine göre birisini bulmak adam gibi seveceğim dertleşebileceğim birini bulmak bana imkansız gibi geliyor ama Yine de Allahtan Ümit Kesilmez tabi
Çok şükür Allah beni kadın yaratmış. Erkek olmak istemezdim
Niye kız
@ömerpstl_61 Birilerinin peşinde koşturamam
Bende koşmuyorum illa kadın mı olmam gerekiyor
O zaman yalnız kalırsın
Yalnızım zaten keşke her erkek benim gibi olsa 3/10 luk kızlar kezban olduklarının farkına varırlar o zaman
Tamam işte erkekler koşturmazsa çoğu yalnız. Ben ise kadın olduğum için teklifler ayağıma geliyor
Koşanlardan devam et sen
yoo zor değil senin gibi her kıza mesaj atıp 1 kişi dönse kafi :D
Sen kendini ne zannediyorsun piyasa senin gibilerle dolu öyle bir derdimiz yok özellikle paranın esiri olmuş kızlar çok olduğu için günde 10 tanesi geliyor kapıma neyin davasını güdüyorsun sen
Kimseye bir şey atmıyorum umrumda de değilsiniz
Denedim. atamıyorum mesaj atmak için uygulama henüz hazır değilsin dedi. hazir olunca ben de yazarım. Boylelikle kurmaca kisiliklerimiz tanışır kaynasir
Yıllardır sevgilim bundan dolayı yok o zaman 🤔
Hiç sorma sonunda birisi erkek olmanın zorluğunu anladı😂
Allah öyle erkeklerden korusun 100 kıza yazmak ne ya bana denk gelecek erkek sadece benimle sevgili olmak istesin başka kimseye cidd bakmamış olsun
Artık devir değişti bence tatlım. Erkekler artık eskisi kadar mesaj atmıyorlar ve o kadar kolay elde edilemiyorlar. Abaza olanlar hariç tabi.
Bana 100'lerce cevap ya da mesaj geliyor diyorsunuz. Bununla övünüyor musunuz?
sizin işiniz daha zor sizi seveni seviyorsunuz sevdiginize açılamıyrsunz sadece uzaktan bakarsın.
86 ıq ye sahip memlekette beklenti yüksek olmaması lazım sana yazanlar seks için yazıyorlar güzel buldukları için değil
Valla haklısın ama sevgili olduktan sonra da kadın olmak zor
Neden
Toplumsal normlar yüzünden
Erkek için kolay bence kadın için zor. Kadın beğense de hoşlansa da erkekten adım bekler
O kadar kişiye mesaj da atamıyorum. İçimden gelmiyor ama yalnız gezmek de sıkıyor.
O kadar kolay ki sevgili bulmak yakışıklı olmadığım halde 🤣😂
Türkiye ve benzeri ülkelerde evet aşırı zor erkeklerin partner bulması
ucuz malın alıcısı cok olurmus bıde bu yonden dusun kendını
Alıcı cok olur knka ama neyde kullanıcı belli olmaz hevesler geçicidir
Yoo 100 kişilerde yazmıyom bulmuyorumda o yüzden zor değil
Yani yakışıklı erkek ise bence zor değil
Sevgili gerekli bisey değil
Sana kaç kişi evlilik soruyo, onu say
Şimdiye kadar 100 kişi falan
Yaş24 sana peki😂😂
Evlilik için mi, peki inandım
Evet tabii ki
Güzel, mesaj kutun bu kadar dolu olmasına rağmen bu platformu kullanmaya devam etmenden dolayı sana acıdım, ben ilgimi alakamı gösterebileceğim bi kişi olsa asla burada durmazdım..
Evlilik düşunmuyorum şu an
Nu 11
Dm kutunda 100 kişi olması daha hoş, biliyorum aynen
Bu 1 burada takilma amacim koca aramak degil insanları tanımak
Yav evlenmek icin gencim daha kariyer planim var once
Hemm
Eğer öyle olsa dm kutundaki yüzlerce erkeğin havasını atmazsın. Ayrıca burada senle evlilik düşünen 100 kişi olduğuna inandın ya, aklına da acıdım
24 yaşındasın küçül de cebime gir
Neden olmasın herkesi bir tutma
+++ 24 yaş tabii ki genc bir yaş daha kendimi tanımıyorum kariyerim daha oturmadı
Herkesi bir tutmuyorum benim gibi insanlar da var, ama benim gibi 100 kişi zaten burdaki bütün üyeleri toplasan anca çıkar, realist ol
Hayatı doya doya yaşayıp öyle evleneceğim
Geç kaldığını söyleyebilirsin kendini yaş olarak küçültmen yersiz
Yaşayabilirsin keyfin bilir
Evlenip çoluk cocuga karisinda zorlasabilir cunku bazı hayallerimj gerceklestirmek
Geç kalmak ne alaka
Sorun yok sen hayallerin önceliklerin olduğunu düşündüğün şeyleri gerçekleştir
7 yaşındaki çocuğunun veli toplantısına 48 yaşında bi anne olarak gidersin sonuçta özgürsün
Giderim niye gitmiyim bir tek ben olmayacagim sonucta bir cok kariyer sahibi kadın geç anne oluyor normal bir şey
Sorun yok dediğim gibi özgürsün
Ama o kadar da beklemem 28 35 yaş arasında olabilir mesela
Seni 30-35 yaşında olmana rağmen kabul edecek birini bulursun ya, aynen bulursun
Hem sen kendine bak 24 e gec diyon evli misin ki
Puahahaha 30 35 yaşında erkekler ne güne duruyor ne kabul etmesi sanki kusur 35 yasinda olmak iyice saçmaladın he
Değilim, ama ben erkeğim ve hayatımı yaşamak için bekar değilim. Yine ben 35 yaşında da evlenirim, 40 yaşında da evlenirim, 50 yaşında da çocuk yaparım
35 yaşında bi erkek 19 yaşında bi kız kendisine yüz verirken sana bakmayacak yaşa ve gör
35 yaşında kadına da 19 yasindaki erkek yüz verir ki
Çevrende kendinden 16 yaş büyük bi kadınla evlenmiş kaç kişi var, rica ediyorum rakam ver
Bende de istediğim yaşta evlenirim 46 50 ye kadar cocuk yapabiliyor kadınlar menepoza ne zaman girdigi onemli burada. Hem yumurta dondurma islemiyle 5 sene daha uzatilabiliyor
Senin cevrende kaç kisi var?
40 yaşından sonra çok az kadın çocuk sahibi oluyo
Kadınlar genelde olgun erkek istiyor
Benim çevremde kendinden 10 yaş 15 yaş küçüklerle evlenen erkekler var, gayet de mutlu çiftler
Genç erkekler olgun kadinlari istemedginden degil bu. Erkeklerin gec olgunlaştiklarini dusunuyorlar.
Bende oyle dusunuyordum onceden
Ama sonra fikrim degisti su an genc erkekle de olur diyorum yani geç olgunlastiklarini dusunmuyorum
Şunu kabullenmeniz gerek, erkek kadının kariyeriyle ilgilenmez bu rasyonel bi bilgidir. Kendisine saygı duyacak, çocuklarını büyütecek, yemeğini yapacak bi kadın, bi ceo dan daha değerlidir bizim için. Bu rasyonel bi bilgi istediğin her erkeğe sorabilirsin
Tam tersi durumda mutlu olmamalari icin sebep yok o zaman cunku tamamen ayni.
O eskidendi
Artık çalışan kadınlar daha çok seviliyor erkekler de yemek ve temizliğe ortak olmaya başladı
Olması gerektigi gibi
Tam tersi durum neden olmuyo söyliyim, kadının en güzel olduğu yaş 19 dur, erkeğinse 35 tir. Kadın 30 yaşına geldiğinde artık erkek için cazip değildir çünkü erkekler önemli olan iç güzellik dese de kahir ekseriyeti dış görünüşünü zaten beğendiği insanlara bunu söyler
Tamam sen kendi istediğin gibi birini bulur onunla olursun, umarım sandığın kadar güzelsindir de gözü dışarı kaymaz
Kariyeri kendim için yapıyorum erkek için değil. Senin dediğin tarzda erkekler genelde evin reisi olmak ister ben böyle bir evlilik istemiyorum ki ikimizde eşit söz hakkına sahip olacağız benim evliliğimde
Phahahhahahaha
Gözü dışarı kaynasıyla ne güzelliğin ilgisi var ne de gençliğin
Eşit söz hakkı diye bişey yok, bi arabayı aynı anda iki kişi kullanmaya çalışırsa kaza yaparlar, benimle boşuna tartışma fikirlerimiz değişmeyecek, bence yaşayıp görmen daha iyi
Kimler kimler aldatıldi
Hala ogrenemediniz mi
Çogu erkek aldatıyor zaten
Sen kariyerine odaklan devam.. arkandayız
Araba kullanmakla ev yönetmek bir değil saçma sapan kıyaslamalar yapma. Okullarda da bir tane öğretmen olsun o zaman bütün dersleri o anlatsın? Bir elin nesi var iki elin sesi var elbette bir araba iki kişi kullanılmaz lakit iki kişi yapıldığında çok daha güzel ve başarılı yapılan işler vardır.
Lakin*
Çok güzel bi örnek verdin evet okulda yüz tane öğretmen olsa da bi tane müdür olur. Mecliste 600 milletvekili olsa da bi tane cumhurbaşkanı olur.
Erkeğin kadından sorumlu olması ve karar alınacağı zaman son sözü söylemesi erkeğin mantık baskın tabiatından kaynaklıdır. Kadının söz hakkı olmadığından ya da erkek kadından üstün olduğundan değil, böyle bi iddiam hiç olmadı. Tabi bunları da yaşayarak görebilirsin.
Benimle tartışman sana sadece vakit kaybettiriyo işin gücün yok mu dm kutundaki erkeklerle konuşsana onlar seni terslemeyecek tartışmayacak sonuçta
Alakası yok. Para varsa kadınlar zaten buluyor
Evet erkekler bu konuda biraz sansız gibi
Erkek çok adam az :)
Yüzlerce mi 😂😂
Erkeklerin pesindede cok kizlar var
Benle kimse konuşmuyor
Bu övünülecek bir şey mi..
Evet baya zor
Aslında zor değil kum gibi
Bu kadar doğru bir tespit daha görmedim
Ben ilgimi çeken kişiye yürüdüğümde cevap alırım.
Valla ben beceriksizim Daha olmadi sevgilum
Hayır zor değil ne alakası var
Evet öyle bir zorluk var gibi
En basiti erkek ianan
Edebinde, adabınca insan bulmak zor
Haklısın bunlar da uyanma da yoktur artik
Yüzde bir güzel bir oran
Kimseye yapamadığım için sorun yok
Benim kocama kendileri asiliyorlar
Olsun yaprak yiyen hep. yine siz olacaksiniz😁😁
Y. a. r. r. ra. g. i
Bayila bayila yiyorum kötu bisi degil ki askine muhtesemmm zevkli😂
Mutiş zevkli*
🫤hiiii🙄🙄
Beklemedim cevap
Öyle tabi seks bir tek erkeklere mi güzel sanıyorsun ben şahsen penise bayılan bi kadınım
Mikilmmek en buyuk hobim 😂😂
Meslek icabimi 🙄
Yoksa hobimi
Niye meslek olsun terbiyesiz
Erkekler seksten nasıl zevk alıyorsa bende oyle alıyorum bunun neyine şasirdin bu kadar hoduk
Ne alaka
Evlimisin demek istedim
Yoksa farklı part time işmi demk istedim bu kadar çok sevdiğin için dedim
Asıl size zor, tek tek bakmak incelemek falan :))
😂😂😂😂amcaları ayıklamak en zoru 😂😂😂😂
Tabii 😂😂
Yüz mesajını 99'un ne olduğunu sen de biliyorsun
Erkeklere genelde hiç gelmeyen teklif 😂
Tadını çıkar reis