O kadar kisiye mesaj atıyorsunuz bir tanesi anca cevap veriyooooo. Bana 100lerce mesaj geliyor her gün 😂😂
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekten erkeğe , değişir. Şöyle ki ; Erkekler; Alfa , beta ve Sigma olarak üçe ayrılır. Alfa erkekler, en çekici olan erkektir. Böyle erkekler, haftada üç farklı kadını rahat tavlar. Sigma erkek, orta çekici erkektir. Genelde uzun ilişki içinde, seks yapar. Beta erkek, çekiciliği olmayan erkektir. Parası haricinde, sevilmez. Beta erkek, çoğunluktadır. Bu yüzden erkeklerimiz, cinselliğe fena aç. Daha detaylı şöyle izah edeyim;
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır. Betaların, kavgacı ve piskopat olanları ise gamalardır. Kadınları aldattı diye; gamalar öldürüyor. Alfa erkek de öldürüyor ama alfa erkek genel de aldatılmaz. Aldatılanlar, hep beta..,
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
Red pil kuramı nedir?
Red pil, kadın ve erkekler arasında ilişkileri düzenleyen temel kurallardır Red pil kuramı, kadınların hoşlandığı erkekleri doğru olarak tanımlayıp eksik erkekleri tam erkek etmeye çalışır. Red pil kurumlarının tamamının doğru olduğunu, gerçek hayattan görüyoruz. Zira red pil kadınların; güçlü, özgüvenli, kendisine fazla değer vermeyen , böylece sıradan erkek izlenimi oluşturmayan erkeklerden hoşlandığını belirtir ve böyle erkek olmayanların da nasıl böyle erkek olacağına dair tavsiyeler verir. Özellikle, seks yapmayan veya evlilik düşünülmeyen kadınlara; özel günler harici hediye almamayı tavsiye eder. Böyle erkek olmayı beceremeyenlere karşı da seksi odak noktasından çıkarmaya uğraşıp dikkatlerini başka yönlere çekmeleri gerektiğinden bahseder. Böylece tecavüzleri , azaltıcı etkisi mevcuttur. Tüm bu tavsiyeler kadına ulaşamayan erkekler, kadına karşı umursamaz yapar. Bu yüzden de Red Pilcilerden, sapık olmaz. Zira kafaya takan erkek, sapık olur; umursamaz erkek kafaya takmadığından sapıtmaz. YaniRed pili benimsemeyen abazalar, sapık olur.
Ayrıca Red Pilbeta erkeklere, sadece kendisiyle aynı kazanan kadınlarlaevlenmelerine dair tavsiyeler verir. Çünkü bir kadın, kendisiyle aynı kazanan erkekle sadece severek evlenir. Severek evlenen kadın ise, sadık kalır. Ayrıca severek evlendiği ve çıkarı olmadığı erkeğe, geçmişi hakkında dürüst olur.
Her kadına ulaşamayan erkek, Red Pil kuramını bilmeli ve alfa evrimi geçirmelidir. Ben bu yıl tanıştım ve '' evlenmeden vermem ''diyenler yazmaya başladı. Yoksa bunlar da yazmıyordu. Red Pili benimseyen erkek, şiddete meyilli ise; kadınlara zarar verir. Çünkü umursayan erkek, kendine yediremez. Red Pil, umursamamayı öğretir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu durum asla övünülecek bir durum değil.
2 çeşit insan vardır birisi ucuz kalitesiz diğeri kaliteli ve pahalı
Hemen özetle anlatayım, 10 tane 1 lira da 10 lira yapar 1 tane 10 tl de 10 liradır. Yani peşinden ucuz ve basit insanların koşmasıyla övünmek yerine 1 tane var en iyisi var benimle diyebilmen gerekir.
Örneğin ucuz kızlara her erkek çıkma teklifinde bulunur seks teklifi sunar ama bakmaya doyamayacağın güzellikte bir kız vardır bir içim su gibi durur aşırı güzel giyinir yetmez aktif kitap okur vs zekasına yatırım da yapar ve en iyi erkek bile ondan korkar bu bize bakmaz diye yaklaşamaz. O kız gibi olmalı ve en iyiyi seçip en iyiyle olman gerekir.00 Yorumla
+1 yılZor bu konu ben hiç böyle bir girişimde bulunmadım çünkü utangactim hep. bir. kizla. konusmak onu koklamak. ve dokunmak istedim ama yapamadım yetiştirilme tarzımız birde bu şeylerin dinimizce yasaklanmış olmasından ötürü yanasmadik ama ummadığım bir anda üniversite okurken aşık oldum hemde fiziğini hiç begenemdigim bı kıza ondan vazgeçmeye çalıştım yapamadım evlendik ama pişmanım hayalimdeki kız bambaska çünkü benim istedigim kadın o değildi nasıl bu hatayı yaptım bilmiyorum bosanamamda ömür boyu uzulecegim icim içimi yiyecek benimde imtihanim buymuş 😪😪
00 Yorumla
+1 yılKendilerini geliştirme peşinde olan erkekler için bu durum rahatsız edici değil, sadece bazen sevgisini gösterebileceği birilerini yanında istiyor. Sana yazan 100 erkek arasından da bu sevgiyi belki sende bulabilirim ümidiyle yazıyor ama çoğu abaza, ve bir detay olarak yazan kişi direk cinsellik konusu açarsa abaza olduğu anlaşılır değilse sadece sohbet edecek birisi arıyordur. O yüzden her erkek de aynı değildir ve bence Instagram'dan kız düşürmek sağlıklı değil, git yüzüne adam gibi söyle istediğini
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
107Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. 1 kadin 100 erkeği ayartir, 100 erkek 1 kızı ayartir 😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yıl100 kişiye mesaj atan için zordur..
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet kadınlar daha kolay sevgili buluyorlar çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDimi ahaha bunu bende düşünüyorum eskiden olsa keşke erkek olsaydım regl yok hamilelik yok akşam olunca eve gelme yok ohh ne rahatlar derdim büyüdükçe ne kadar abaza ve yoklukta olduklarını bu gibi sitelere girince gördüm Türkiye'de erkek olmak istemezdim tipin iyi değilse ağzın laf yapmıyorsa cebinde paranda yoksa hiçbir kız gelip de seninle sevgili olmaya çalışmaz gerçekten sevmez evlilik hayali kurmaz bu hayattaki en kötü şey de yalnızlık iyi ki kızım hep bir yerlerden ilgi geliyor para geliyor insanlar saygı duyuyor öncelik tanıyor daha ne isteyim 💅🏻💅🏻
517 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel özetlemişsin 😊
Cevap sahibi+1 yıl😊😊
- +1 yıl
Offff
- +1 yıl
Para geliyor derken ne gibi para akışı var sana 😄 Hayır napıyorsun da sana para geliyor?
- +1 yıl
Günümüzde erkeklerde seçici emin ol herkes mesaj atan abazanlqr gibi değil. Benim bir kadından beklentim kendim gibi üniversite mezunu olması, kendim kadar maaş alması mesleginin olmasi ayrıca sosyal eğlenceli konuşabileceğim eğlenip vakit geçirebileceğim biri olmalı. Aksi takdirde tek sartla güzel olması ve başka bir özelliğinin olmaması onu erkekten üstü bir varlık yapmaz. Ve ciddi bir erkekde o kadınla evlilik hayali kurmaz. Mesaj atanlara çok aldanmayın çoğu denk getirirsem hesabı 2 dakikalık zevkin peşinde koşan insanlar. O insanların gözünde bir zevk nesnesinden başka bir şey ifade etmiyor mesaj attıkları
- +1 yıl
@Ahmet-1992 Knk pek çoğu için doğru diyeceğim ama farketmez Sen mesaj attığında otomatik 101 inci abaza oluyorsun şayet mesajla sosyal medyadan yüyürsen o yüzden Yüksek seviyeli çoğu erkek sosyal medyadan yürümez bile Hatta bildiklerimin çoğu kadınlarda ki bu narşizmden dolayı bıkmış bunalmış Denemiyor ilgilenmiyorlar bile hayatlarıyla ilgileniyorlar O yüzden kadınlar Doğru Erkeği bulamamaktan şikayet edip sürekli baltayı taşa vuruyor hatalı seçimler yapıyor. Değerli adamların büyük bir kısmı piyasada hiç yok Bu arada ek bir bilgi vereyim """endim kadar maaş alması mesleginin olması"""" Eşitin arama sakın Hİpergamiktir kadınlar yani Eşiti veya Alt seviyede ki ERkeğe arzu duymaz saygılarıyla beraber sevgilerinide kaybederler. Hep kendi sevilerinden yukarda adama çekilirler. Bak eşitide olsa dedim KS de bu hipergaminin çok örneği var. Sevgilimle aramda 2 cm var Bu ilişki olur mu gibi sana garip gelen başlıkların sebebi budur.
- +1 yıl
@Milabeni kardeş baya uzun bir cevap yazmışsın emeğin ve görüşlerin için teşekkür ederim. Açıkçası uzun bir zamandır hatta çok uzun zamandır sosyal medyadan hiç bir kadına yürümedim. Ben mesleğimin yanında amatör boksörüm mesleğim dışındaki zamanım spor salonlarında geçiyor kalan zamanımı da kendime ayırıyorum. Yuva kurmak amaçlı denemelerim oldu hala da oluyor ama henüz doğru kişi denk gelmedi. Ben mantık çerçevesinde düşünüyorum günümuzde devir cikar devri ve 3 günlük bir hayatı yaşayacağız. Madem devir cikar devri bende en azından kendini idame edip kendi ihtiyaçlarını karsilasin diye kendim kadar maaş alması mesleğinin olması dedim. Öteki türlü sırf güzel diye ömrümü bir kadını beslemek ve yaşam sunmak için harcayacagim ve mesaj atan abazanlar gibi hissedeceğim. Yozlaşmış bir durum bu yaşadıklarımız bu soruyu soranin fikirleri benim yazdıklarım mesaj atan abazanlar kendine bakıcı arayan kadınlar daha yuksek seviye erkege ilgi duyan kadinlar vs hepimiz bu yozlaşmanın parçasıyız maalesef.
- +1 yıl
@Ahmet-1992 Bende teşekkür ederim Ve evet bende Yürümedim zaten ilgi gören pek çok olanağa sahip bir erkeğim O yüzden mesaj atıpda abaza gürühundan olarak görülmeyi asla kendime yediremem Gururum hep ağır basar. Dedim ilgi gördüğüm oldu fakat kadınlar bu abazaların bi taraflarını fazlaca kaldırması yüzünden Düzgün birine bende denk gelemedim maalesef aynı kaderi paylaşıyoruz. Reddetmek zorunda kalıyorum güvenemediğim için gerçektende bu yozlaşma bizi bitiyor İnan doğrusunu bulmak için bayadır araştırma yaptım ilişkiler kadın erkek doğası üzerine O yüzden hipergamiden bahsettim Eşitinle veya Alt seviyede kalacağın bir kadın arama Hİpergamisi tatmin olmayacak Daha üst bir erkek arayacak diye Çok daha fazla şey öğrendim doğaları ile ilgili ama öğrendikce daha çok soğudum daha da seçici oldum daha da güvenemez oldum Nediim. Ben herşeyin düzelişini abazalığın sona erişine bağlıyorum Dünya üçüncüsü olduğumuz şu Po, rno ve mastürbasyon bağımlılığının derhal sonu gelmeli yoksa bu abazalık bitmez.
Cevap sahibi+1 yılBeyler yazdıklarınızı okudum haklı olduğunuz noktalar kadar haksız olduğunuz noktalar da var bir kere internetten biriyle tanışmak kötü değil bunu bilmenizi istiyorum hatta çevrenizde olmayan bir çok insanı sosyal medyadan bulabiliyorsunuz internetten tanıştığınız birisi yakınınızdaki birinden daha farklı daha samimi olabilir mesaj atmak abazalık değil bunu öyle gören bir kadın da normal değil eğer ilgi çekici farklı bir mesajsa her kız dönüş yapacaktır zaten yapmayan evlidir sevgilisi vardır ya da sadece belirli amaçlar için sosyal medya kullanıyordur tanışma gibi bir niyeti yoktur
Cevap sahibi+1 yıl@KarizmaGenç1 Babamdan sevgilimden arkadaşlarımdan para geliyor yani o anlamda dedim ama erkek olsaydım kimse para vermezdi git çalış derdi
- +1 yıl
Güzel şeyler söylemişsin fakat işte maalesef o dediğin çok nadir bir ihtimal %99 art niyetli abaza Güruhnun arasında yok olup gideceksin ve muhtemelen mesaj attığın kişide Güzel olduğu yargısına varıp Kendisini dev aynasında görecek o yüzden bu iş olursa Reelde olması taraftarıyım hiç olumlu bakmıyorum sosyal medyaya Benim gibi erkekler böyleler gereken herşeye sahipler reelde ilgide görüyorlar ama havlu atmış durumdalar.
Cevap sahibi+1 yılİyi de benim tek sosyal ortamım okuldu o da bitti internetten birileriyle tanışmaya başladım bir kaçıyla da buluştum öyle yani reelde de aklı uçkurunda bir çok erkek var hatta bir şekilde kandırıp ev ayarlar bir şeyler yapar ama ben internetten tanıştığım için benim şehrime geliyorlar istediğim gibi yönlendiriyorum daha iyi oluyor
Cevap sahibi+1 yılYani o da bir ihtimal tabi
- +1 yıl
Elbette herkes sadece cinsellik için yazıyor diye bir şey yok denk gelmiştir beğenmiştir tanışmak istemiştir. Yalnız burdan yola çıkarak bakın biz kızlar şu kadar şanslıyız biz istesek zaten aninda buluruz erkeklerin işi zor biz erkeklerden daha değerliyiz gibi bir argümanı yanlış buluyorum ben. Evet bir kız evlenecek erkeği şu an ekonomik şartlar zor da olsa çok kısa sürede bulabilir belki evlilik vaadiyle kullanılıp atilatabilir ama hadi buldu diyelim. Eli pantolonunda gezen her gün banyoya girmek zorunda kalacağı bulduğu adamın çizdiği sınırlar içinde yaşayan bir hayatı olacak. Ama sadece ben kadınım ben şanslıyım dakikasında bulurum zihniyeti yerine kendini geliştirip maddi manevi sosyal her açıdan donanımlı bir hale getirirse o zaman gerçekten kendine layık mutlu hayatı yaşayabileceği o seçici erkeği de bulacaktır benim anlatmak istediğim bu. Yoksa evlenmek ya da birini bulmak bütun meseleyse şu dakika bende birini bulabilirim
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence bizim için de zor. En azından benim gibi adam akıllı birini arayanlar için. Biriyle sadece sohbet ediyorsun hemen senin mahremini sorgulamaya başlıyor sanki illa her konuştuğu kızla sevgili olacak evlenecek 😒 bu yüzden konuştuğum nadir kişi oluyor. Çoğu zaten yaştan eleniyor en başında 😂
61 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet gerçektende öyle Sizin içinde aslında sorun var aslında oda şu 100 mesaj geliyor ama Çoğu düşük seviye abaza Adam evde damacan becerme noktasına gelmiş oluyor Tabi bunu size söyleyecek hali yok çoğu zaman bir yerden abazalığını belli ediyor Ama rol kesende çok Yani 100 sahte mesaj geliyor. Bizim içinde durum şu ortalama veya altıysan Kendini ciddi anlamda geliştirmemişsen sana bakan olmaz Hadi diyelim çok geliştin bu durumda da abazalarımız sağolsun toxic narşişt egoist kadınlarla karşılaşmaya başlıyoruz. Sadece top 10 en zirvede ki erkekler istediklerini alabiliyor.
17 Yorumla- +1 yıl
Helal
Cevap sahibi+1 yıl@nsnsnejejejej Teşekkür ederim Şu abazalık bitmedikce hiçbir şey düzelmeyecek maalesef 🤣
- +1 yıl
Malsef öyle de erkeklein doğası bu avcı ruhlular ama bazıları cidden hayvanimsi
Cevap sahibi+1 yıl@nsnsnejejejej maalesef Yüksek testestron [cinsel arzu burdan geliyor ağırlıklı olarak) yüzeysel ve direk ereksiyona geçen yapısı yüzünden böyle (yani basit şeylerden direk sertleşme yaşama) ve bütün bunlar Dünya 3. cüsü olduğumuz po, rnografik içerik tüketme bağımlılığı ile birleşince Alsana devasa bir abaza ordusu İşte olmayanlar yani kendini geliştiren seviyesi yüksek üretken çalışkan idealist ahlaklı olanlarsa Bu bataklığa düşmemiş olan Erkekler oluyor. Bu abaza tayfa başta bastırmak için çıktıları bu bağımlılık bataklığında daha da beter hale gelip Tamamen ipin ucunu kaçırıyorlar istekli boğa gibi sağa sola saldırıyorlar. Buda güzel olduklarından dolayı onlara yürünüldüğünü zanneden narşist ve egoist kadınların türemesine sebep oluyor. Böyle kısır bir döngüdeyiz Kadınlar hep diyor Adam yok sevilcek Erkek yok Erkekler hep şöyle böyle İnan O az sayıda o erkekler Denemiyor yürümüyor uğraşmıyorlar bile çünkü Bu abazların sebep olduğu narşişt egoist kadınlardan bıkmış durumdalar. Piyasadan elini ayaklarını çekmiş Kendileri için yaşıyorlar. Değerli bir erkek varsa muhtemelen bu işlerde olmayan Erkeklerdir genelde.
- +1 yıl
O kadr haklısın ki ben çok ahalkli adam tanıdım ama hiçbiri asla yedi yimidort sosyal medyada bulunmuyolar çok alfa tipler ya henüz karşıma çıkmadı öylesi açıkçası benim de kendimi gelistirmem lazım alfa biri alfa birini ister
Cevap sahibi+1 yıl@nsnsnejejejej Bende sana hak veriyorum aradığın erkek samanlıkta iğne şu an oda güvenini kaybetmiş çoğu olumsuz ön yargılarla dolu kadınlara karşı ister istemez bulsan bile kendini ispatlamak için mücadele etmek zorunda bırakacak bu durum seni Eğitimsiz bilinçsiz mevlam saldım çayıra kafasıyla yaşıyan sorgulamaktan uzak toplumun içine düştüğü durum.
- +1 yıl
Doğru
+1 yılMatematik sorusu:
Bir kadına günde 100 tane amele laf attıysa 1 tane gerçekten düzgün profilli adam düzgün bir şekilde teklif etti ise bu kadın o gün toplamda kaç teklif almış olur?
A) 101, harca harca bitmez.
B) 31, çek çek tükenmez.
C) 1, ona da bizim canım hatun vermez.
D) 0, sanma ki hatunlar kendi elini becermez.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sevgili aramak zorunda değiliz, kimseye mesajda atmıyorum.
Yüzlerce kişiye mesaj atmakta abaza hareketleri onlar öyle sürünmeyi hakediyor abazalıklarıyla. İşte öyle abazalar her kıza mesaj yağdırıp hepsinin kıçını kaldırdığı için kimseye mesaj atasım gelmiyor zaten atsakda o kadar abaza mesajı arasından bizimki gözükmez uğraşmaya ne gerek var😅00 Yorumla
+1 yılAçıklamada yazdığına bakılırsa gıcık bir tipsin. Haberin olsun.
Ona bakarsan erkekler isterse yazıyor ama çoğu kız hoşlandığı çocuğa mesaj atmıyor. Ondan bekliyor. Bu da kadınların yaşadığı zorluk.
Ayrıca internet dışında gerçek hayat için konuşuyorum işi bilen ve kendinin dengi kadınlarda şansını deneyen erkekler o kadar da zorlanmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
@Reyyyy11 sosyal medya kullanmakla ilgili bir şey söylemiyorum. Nasıl kullandığına göre değişir bence.
Bir dakika sosyal medyada flört sevgili aramaya karşı bile bir şey demedim ki. (Henüz🙃)
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. o işe gir yemin ederim müşterisiz kalmazsın. tivcaretini yap yani. gönlünce verirler parayı. bu devirde bi kıza medenice yaklasmak zor. erkekleri ürkekleştirdiler.
mesaj 100 kişi evet o konuda da yılıyorsun bi yerden sonra. sana yine tavsiyem erkek hesabı ac gercekcilik ekle işte fotolar vs. sonra dene. valla ayyy içim şisti dersin dostum.
kızlara bju dünya bu konuda daha güzel
015 Yorumla- +1 yıl
Ben yaptım gayler yürüyo
- +1 yıl
Ya ghostluyolar ya da erkek çıkıyo
- +1 yıl
Nasıl
- +1 yıl
@Eyeswithoutaface yüzgüz gözlermi o nasıl nik:D bence gaylara hani olumsuz bi bakısınız pek yok onu dedim erkekler ise hiç sevmez. normal erkekler diyim:D şimdi senin türünden biri cinsinden. ama sana yürüyo. erkek olarak sana kız yürüse ok erkek yürüyünce büyük sinir bozucu asagılayıcı bişeydir.
- +1 yıl
ben erkek değilim
- +1 yıl
Bende olmak istiyorum allah kahretsin keşke hetero olmasaydım
- +1 yıl
Eşcinsel yani
- +1 yıl
Şez tabiki erkek sevmek istemiyorum
- +1 yıl
Lez*
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslında zor olmasi onların suçu, nasıl olsa biliyor kadınlar herkese yazıldığını, ayrıca dertleri de sevgi değil bel altı bunu da görüyor ile selam kelam sonrası kadın aptl ya da ergen değilse düşmez, zorlaştırann kendileri oysa adam olsalar, olduklarını sadece beğendiklerini gerçekten sevebileceği kadın için her yolu deneyip çabalasalar böyle olmayacak ama olsun biri gider diğeri gelir kafası ile sonuç bu, oh olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle gibi görünüyor ama biz kadınlarda tek kriter güzel olmanın yetmesi o kadar mesaj gelmesi normal. Sen yüzlerce kişiyi yok boyu kısa yok işi yok yok fakir diye eleyebilirsin.. Erkek otu b*Ku elemiyor o yüzden onlar daha avantajlı diye düşünüyorum. 100 kişiden biri mutlaka dönecektir.
19 Yorumla- +1 yıl
Fazla şey bekliyorsunuz
Cevap sahibi+1 yıl@ömerpstl_61 bence öyle olması sizin açınızdan güzel bir şey. Çünkü böyle olunca siz daha çok kendinizi kanıtlıyorsunuz, geliştiriyorsunuz bu hala devam ediyor. Bir hemcinsim iş bulamadığı zaman zengin koca bulma peşine düşerken sizde öyle bi şans yok. Ne yapacak edecek o işi bulacaksınız, aslında bu da sizi daha güçlü ve hayata karşı daha çok mücadele etmenizi sağlıyor. Kolaya kaçmanızı engelliyor. Bence çok şey beklenmesi sizin açınızdan güzel bi şey.
- +1 yıl
şu an varya sana harbi küfür edesim var
Cevap sahibi+1 yıl@ömerpstl_61 niye olum ben erkek olmayı isterdim. Şu an ben kendimi çok geliştirdiğimi ve ispatladığımı düşünmüyorum.
- +1 yıl
Erkek olmak mı isterdin iki dakika ö*ele gelirmisin
- +1 yıl
Güzel olman yeterli mi dalga mı geçiyorsun, kadın olman yeterli hatta istiyorsan maymuna benze ben fake hesap açıp resim bile koymasam bana bile kaç kişi yazar
- +1 yıl
Yoo erkeklerde eliyor
Cevap sahibi+1 yıl@supercaydir133 güzel olmaya bile gerek yok o zaman 😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@ömerpstl_61 bak özele yazdım
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen Türkiye de yaşamıyorum. Uzun süredir Avrupa’dayım. burada da aslında durum farklı değil. Ya cok yakışıklı olmalısın ki o da bir yere kadar paran yoksa ona da çok bakmıyorlar. Ya çok paran olmalı bu durumda tipin de çok önemli değil ya da %000001 ihtimalle sana aşık olacak herşeyinle sevecek bir kız bulacaksın
112 Yorumla- +1 yıl
@einarsson ben Almanya'da yaşıyorum burada da durum çok farklı değil kadın-erkek ilişkileri konusunda, hatta insanlar giderek yalnızlaşıyor ve doğum oranlarında çok büyük düşüş var ve Alman devleti de bunun farkında çözüm arıyor çünkü Almanya hem giderek yaşlanıyor hem de arkadan gelen nesil yok. Senin anlayacağın herkesin bir sevgilisi yok yani bazen parkları geziyorum genelde herkes yalnız takılıyor ve Türk, Arap erkeklerinin profili de pek iyi değil Alman kızlarının gözünde.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Cggfhhhh abi benim duyduğum Avrupa ile sizin yaşadığınız avrupa aynı mı cidden ben afyonluyum burada yazın zibilyon tane gurbetçi var ordan gelen de çok akraba tanıdık var ben hani onlardan duyduğumu anlatıyorum size birde mesut tv diye bi kanal var o da Avrupa'da çok kolay bu işler diye video çekiyodu
kendi adıma konuşayım yüzlerce kıza istek atan tipler bana ulaşamayacak şekilde davranıyorum , ucuz malın alıcısı çoktur. ucuz mal olmamak ve onları alanların kolay kolay ulaşamayacağı olmak önemli diye düşünüyorum 🙌🏻 yani eğer kriterlerin varsa kadın erkek fark etmiyor herkese zor 🙌🏻
444 Yorumla- +1 yıl
Kendini çok mu elde edilemez ve ulaşılamaz zannediyorsun? :D
- +1 yıl
Benim öyle bir iddiam yok zaten. İstediğimle takılırım, istediğimle takılmam bu kadar basit.
Sırf egolarımı tatmin etmek için erkeksiz kalan kızlardan değilim. Hayatı nasıl yaşamak istiyorsam öyle yaşıyorum. - +1 yıl
Kastığım falan yok cici kız. Ben veya benim gibilerin seni sorduğu falan da yok merak etme. Ben egolarımı tatmin etmek için her türlü erkekle birlikte olmuyorum. Şeyimin keyfi ve kâhyası öyle istediği için oluyorum. Benim kimle ne yaptığım seni zaten ilgilendirmez. ;)
- +1 yıl
ay sormayın diye uğraşıyorum zaten aşkım sen konuyu baştan anlamamışsın ki ahahah , daha kendi keyfine göre hareket edemiyorsun şeyine bağlı yaşıyorsun gelmiş bana ne diyor:D yavrum senin ne yaptığın inan hiç umrumda değil , yorumuma cevap vermesen senin varlığından haberim yoktu ne anlatiyorsun ahahahashddgkshd komik sey seni
- +1 yıl
Ağzıma lâyık 18 cm'lik bir biftek yiyorum şu anda zaten merak etme
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 kiz gayet hakli sana batan ne
- +1 yıl
Biz yemeğimizi herkesle paylaşırız. Gel beraber yiyelim o boşluğuda sen doldur. Senin deliklerinde uzun zamandır çok boş kalmış belli ki. Gel dolduralım.
- +1 yıl
@Melezbirkız Asıl sana giren çıkan ne mk? Sana göre haklı olabilir bana göre haklı falan değil
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 hadi canim sen müşterilerine bak södmşddld
- +1 yıl
@Melezbirkız Sizin gibi kendisini ulaşılamaz ve elde edilemez yosmaları gördükçe varya deli oluyorum :D :D
- +1 yıl
@Melezbirkız O müşterilerimden biride senin baban haberin yok mk asdfghj :D :D :D
- +1 yıl
@Melezbirkız Olgun babanın favorisiyim :*
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 benim babam öyle bir erkek değil cinim adam gibi adamdir annemle de gayet güzel özel hayatlari ve ilişkileri sen o küçük beynini yorma bu işlere zorlama boşuna çalişmaz
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 anlaşilan ananla birlikte yapiyorsunuz bu işi sana da öğretmiş 👋🏻👋🏻🤮
- +1 yıl
@Melezbirkız Sen öyle zannet :D
- +1 yıl
@Melezbirkız Öyle zaten
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 öyle ztn canim gördüğüme inanirim 🙂 sen o pis zihnini bize bulaştirma😘
- +1 yıl
@Melezbirkız Tamam kanka en namuslu sensin :D
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 öyle bi şey mi dedim mk ne alaka ya ösmdsşdlsş beyninin olmadiğini bi kez daha kanitladin🤣🤣
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 Ayrica heralde yaran var burada bize saldiriyon kuduruon yorumdaki kiz da gayet hakli
- +1 yıl
@Melezbirkız Beynim olmayabilir ama en azından ağzımla mutlu ediyorum insanları :*
- +1 yıl
@Melezbirkız Hayır değil :D ayrıca yaram yok yar* * var :D :D
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 enayisin işte o kadar uucuzsun ki önüne gelene veriyon😅😅 neyse uzatma
- +1 yıl
@özgür1022 😅😅😅yolardik vallaha liseli kiz kavgalari gibi ösmdsşldf
- +1 yıl
@özgür1022 ahahsh dikkat et sende araya kaynama
- +1 yıl
Söskslsld
- +1 yıl
@meliyykee Senin gibi ne aslan parçaları gördük biz yok etmeye çalışıpta yok edemeyen ;) yok etmiş miş miş 😂😂
- +1 yıl
@Saksocu_Merve_07 kes ka*ar
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖnemli olan yüz mesaj geleni bulmak ya da yüz mesaj almak değil. Bir mesaj atan olsun gerçekten sevsin o mesajların içeriği tahmin edilir az çok.
79 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@einarsson ya belkide dünya guzelidir bilemem ama kendi adıma konuşursam birisi bana güzel olduğum için yaziyorsa yazmasin guzelligim için yazanin aklın da sadece yatak vardır ama benim huyum vs, için yazan seviyodur
Cevap sahibi+1 yıl@einarsson tamam da mesele o değil insanlar güzel ve yakışıklı bulduysa tanışmak isteyebilir zaten ama mesela bana 100 kişi yürüyor dersen onlar sadece ve sadece güzellik için yaziyordur bi heves uğruna
- +1 yıl
En hakli ve mantikli yorum
Cevap sahibi+1 yıl@Melezbirkız hangisi
- +1 yıl
Seninnn yorumunnn mantikli yani soru sahibi 293882 tane mesaj geliyor diye övünüyor slklık bence niye geliyor o kadar mesaj acaba zaten %80 i abazadir
Cevap sahibi+1 yıl@Melezbirkız yani bence de öyle o mesaj atanların çoğunun aklı neresin de belli bence 10 tane memeni at mesajı geleceğine bir tane nasılsın mesajı gelmesi çok daha iyidir
Gizli Üye(25-29)+1 yılBilerek saatlerce yazmayan birisiysen, arada bir yazıp erkeği elinde tutan biriysen eğer, o erkek seni çoktan unutur. Çünkü umursamaz bir kız erkeğe asla çekici gelmez. Sonra o çok sevdiğin çocuk senden bu yüzden gittiği zaman onun peşinde koşup ağlasanda geri gelmez. Maalesef kızlar bunu çok yapıyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bence kızlarda aynı sorunu yaşıyor, yani sana mesaj gelmesi de senin durumunu kolaylaştırmaz ki bizde bi slklık var nerde tekmeleyen iten var peşinde pervane oluyoruz
30 Yorumla
+1 yılAblacım 100 kişi yazsa ne olacak birisinin bile ciddi evlenme niyeti yok abazalarin yazmasiyla övünmeyin gerçek aşka sevgiye yönelin yoksa bizede onlarcası yazıyor ama adam yerine koyup bize bunlar yazdı demiyoruz öylelerini ciddiye almıyoruz takılacak tiplere prim yok
33 Yorumla- +1 yıl
Çünkü bu devirdeki kızlar da biraz bozuldu ortalıkta ciddi kız da yok o yüzdendir herkes birbiriyle takılma derdinde
Sevgili bulma konusunda kadınlar daha çok zorlanıyor bundan baba olur mu olmazmi bana değer verirmi vermezmi ve en çok sapıklara denk gelen kadinlar çok var erkek bir cok kadınla konuşur hiç Bir sey olmaz ama elinin kiri derler kadın konustumi namussuz derler iğrenç kelimeleri konuşurlar çevre dekiler
31 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yıl100 lerce mesaj gelmesi övünülecek bir durum mu bilmiyorum çünkü barbie gibi arkadaşlarıma hiç mesaj gelmiyor yani mevzunun güzellikle alakası yok hele bu site için diyorsan o daha da ayrı mevzu😂 ama evet erkeklerin işi daha zor
12 Yorumla- +1 yıl
Gayet yok sana yalan borcum mu var? Aynanın önünden çekil öyle konuş tırtıl
Aslında değil. Belki eskiden böyleydi ama şimdi kızlar aşırı ucuzlaştı. Bunun yanında erkekler cinsel açlığın nirvanasini yaşıyor. İllaki konuyu oraya bağlıyorlar vs vs yani devir bombok. Önemli olan birilerini bulmak değil kaliteli insan bulmak. Kız için de erkek için de bu çok zor şu an.
20 Yorumla
+1 yılburada şöyle bir yanılgı var. evet sana günde yüzlerce mesaj geliyor ama bunların çoğu kendisini tatmin edebilmek için yazıyor. gerçekten sevgili aradığı için mesaj atan kişi sayısını düşününce kadınlarında işi hiç kolay görünmüyor.
00 YorumlaNe aradığınıza ve erkeğin ne aradığına bağlı. Eğer gerçekten sevgili ise bir erkeğin istediği o sevgili gelir onu bulur. Yüzlerce mesaj almak pek de matah bir olay değil. Bir kişi olsun sadece o yazsın yeter.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gerçekten erkek olmak çok zor. Sabah kalk 25 kıza birden günaydın yaz, bütün gün onlarla konuş, arada konuşmayı unuttukların gelsin sana trip atsın, bir de onların gönlünü almaya çalış falan baya zor yani.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılBir erkek sevgili bulma standartlarında belki 1 tane zor bulabilir belki hiç bulamaz fakat burada işin can alıcı kısmı 'yüksek değer erkek' olmakta. Yüksek değer ve potansiyelli bir erkek isen değil kadın bulmak kadınları kapında bekletirsin.
00 Yorumla
+1 yılEvet zor ama birşekilde dengine yuvarlanıyorsun. Kadınların daha kötü bence aşırı teklif ego yükseltir ve içinden doğru kişi bulma ihtimali azalır, muhtemelen en çok kadın yoksunluğu çeken egoya boyun eğer ve yanlış ilşki oluşur
00 YorumlaSana yazanların da hepsi vizyonsuz boş insanlar ama. Arasından 1 tanesinin düzgün çıkma ihtimali var. Sonuç olarak sevgili bulmak sana da zor
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. özelini kapat o zaman? Sana mesaj geldikce kibirin artmis sanirim..
40 YorumlaGuzel bir yanilsama. Sana gelen 100 lerce mesajı atan 100 kisi, senin gibi 100 kisiye daha mesaj atiyor.
21 Yorumla- +1 yıl
İşte bukadar güzel cevap verdin kanka 😎
Hayat erkeğe zaman da kadına acımaz, 25 i geçtikten sonra kadının değeri düşüyor 30 da expired.
05 Yorumla
Soran+1 yılHe aynn aynn ondan
Soran+1 yılGerçek değil ki bu 30 dan sonra niye expired olsun sebep soyle
Soran+1 yılBen açıklamasını yaptım görüşümün sen sadece boş bir iddia attın ortaya
+1 yılBuna bende katılıyorum ama şu şekilde, erkekler ady bulma konusunda zorlanıyor kadınlar kendilerine gelen adaylar arasından doğru düzgün birini bulmada zorlanıyor.
00 YorumlaSadece bu siteye ozel değil her online platformda böyle. Bence o sebeple bir erkek zarfı atıp kendini geri cekmeli, yemi yutmuşsa senindir.
Yanılıyor muyum?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye şartlarında baya zor. Hani kızın gideri hiç yok sadece vajinası var diye tonla yazan olduğundan haliyle o bile seçmece yapıyor. Türkiye'de olmak bu açıdan kötü. O sebeple en iyisi yabancı kızlar
01 Yorumla
Soran+1 yılOnlar nasıl
Gizli Üye(18-24)+1 yılSana 100 lerce mesaj neden geliyor sence? 😅😅😅 ztn %80 i de abazadir da sana durduk yerde yazacak halleri yok artik nasil paylaşimlarin varsa , yani hiç sağlikli bi düşünce değil🤣🤣
31 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzücü bir tartışma konusu başlatmışsın yapmayın kaliteli erkek bulmanın zorluğunun farkında olman gerek. Özür dileyerek benzetme yapacağım sözüm meclisten dışarı. Peynirin başında farenin çok olması peynirin güzel olduğu anlamına gelmez...
10 Yorumla
+1 yılErkeklerde saçma sapan gelmesinler bizim suçumuz değil kendilerine çeki düzen versinler kadınlara saygı duymayı öğrensinler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılBir yerlerin kalkmasin o mesaj atanlarin %99u sapiklar zaten
Aşağilik insanların peşinden koşmasiyla mutlu olan ergen seni10 Yorumla
+1 yılAraba ve paran varsa güçlüsün. Gerisi faso fiso.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılValla en güzeli kadın olmak karpuz seçer gibi erkek seçiyorsunuz ama bize bak hepsi kelek çıkıyor kızların🤣🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYooo hiç alakası yok 👍
Bu dediğin genel olarak geçerli olabilir ama o durumu pek bilmiyorum. Yüzlerce mesaj yazacak kadar boş beleş biri değilim ve ilgimi çeken birine 100 mesaj değerinde 1 mesaj yazar düşürürüm. 😎😎
00 Yorumla
+1 yılBu daha çok türkiye de böyle. Ama uyarayım, işler kötü gitmeye meyilli. Güzelliğinizi yitirdiğiniz an neye uğradığınızı şaşırırsınız.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef türkiyede okadar istekli insanlar var ki, dogru insanlarin kadin bulmasi zor, ve herkes güven kaybi yasiyor, aldatildigi icin
00 Yorumla
+1 yılBen atmıyorum onun için bazen atanlar oluyor ya da ortak tanıdıklardan falan denk gelince oluyordu işte
00 Yorumla
+1 yılO zaman kadın olmak da aynı şekilde zor. 100 ihtimalden en iyisini seçmek kolay değil neticede.
10 YorumlaHahahahahaha erkek olarak denedin heralde ya da ismail abisin
10 Yorumla
+1 yılValla bana mesaj atan yok zaten istememde ahahldğwlx
10 YorumlaKız olmakta zor cesit çok çeşitlilik istiyorlar sadakat yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızlara daha zor... Seversin acaba bugün hangisine mesaj atacak ya da kiminle konusuyo bugün benle konuşan yarın başkasına yazar sorusundan alamazssin kendini guvenin olmaz yani anliycan
10 Yorumla
+1 yıl100 lercesi mesaj atar birisi de seni yolda yürürken öldürebilir bir de öyle düşün
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı.
+1 yılYa niye söylüyorsun bütün inceller toplanacak ahahsjs
13 Yorumla- +1 yıl
Kadınların da incelleri olduğunu biliyor muydun?
- +1 yıl
Bilmiyordum merve sağol
- +1 yıl
Önemli değil tatlım sayemde biliyorsun artık
+1 yılUcuz malın talibi çok olurmuş anca sapıklar yazar sende egonu tatmin edersin
12 Yorumla- +1 yıl
Kuduran ortada zaten 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılen önemli mahareti niteliksizlik olan erkekler için evet, zor olabiliyordur
10 Yorumla
+1 yıl100 mesaj gelse nolcak hepsinin amacı baska gereksiz insanlar
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaşarılı bir kariyerin olunca kadınlara yazmana gerek kalmiyor, onlar zaten sana ulasmaya calisiyor ;)
24 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru hahaha
Cevap sahibi+1 yıl@Reyyyy11 düşmene gerek yokki, gerçek bu zaten :)
Cevap sahibi+1 yıl@Melezbirkız tesekkürler :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Zor değil. Siz kadınlar maddi durumu iyi olan erkekleri hiç boş bırakmıyorsunuz.
00 Yorumla
+1 yılİletişim özürlü bi toplum olduğumuz için bulmak çok zor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılO eskidendi artık devir değişti yorumlara baktım gerçekten çok güzel konuşanlar olmuş
00 Yorumla
+1 yılHiç öyle bir derdim olmadı, ama olabileceklerle empati kurabiliyorum...
00 Yorumla
+1 yılEvet öyle bi hale geldi ki durum ne sevmeyi istiyorum nede aşık olmadı sürekli bı yarış içindesin istemiyorım hiç bsy
10 Yorumla
+1 yılmaalesef öyle ne kdr kaliteli olursan ol talep çok olunca bulmak zor 😅
00 Yorumla- Devamını Gör (101)
Devamını Gör(146)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer