
Neyinize gıcık olur, hangi hareketinize, huyunuza, ısrarınıza söylenir?🙂

Neyinize gıcık olur, hangi hareketinize, huyunuza, ısrarınıza söylenir?🙂
Kafaya çok takıyormuşum💁🏻♀️
Dağınıklığım
😄 Dağınık oluvereyim sorun yok bence
Hahaha sen de haklısın
Ay ben mükemmelim 😄
Sabah kalktım kör karanlıkta kahvaltı hazırladım. Çocuklarımı kaldırdım. Kahvaltıdan sonra hazırlanıp çıktık işe gittik. Bi toplantı vardı hallettik. sonra Bi dilekçe yazmıştım haftasonu tatilinde. Onu gönderdim. Eşime online doktor randevusu almıştım, tüm tahlilleri sisteme yükledim. bilgisayardan bağlandım doktora muayene oldu. Yarın yeniden tahlil verecek. Sonra karaburunda duruşması vardı yalnız gitmesin diye yoldaş oldum. Yolda bazen ben kullandım. Kullanmadığım zamanlarda arabuluculuk dosyalarımı yaptım. Duruşmaya girdi çıktı. Adliye karşısında park varmış. Evden getirdiğim yemekleri ve ev yapımı yoğurdu çıkardım yedik. Döndük eve geldik. Herkes oturur dinlenirken ben kalktım yarın için yemek yaptım. Süt kaynattım yoğurt yaptım. Bozulan sebzeleri ayıkladım kullanılabilecek yerlerini dolaba kaldırdım. Bir sürü bulaşık çıktı yıkadım. Öte yandan bir eş olarak ayrıca mükemmelim onu hiç anlatmayayım. valla ben benimle yaşardım misler gibiyim. Ha biraz dağınığım, biraz ters huylarım vardır ama o kadar kusur kadı kızında da olur. Nazar boncuğu olsun o huylarım 🤪 hey maşallah bana
Ya unuttum çarşafları değiştirdim. Kirlileri attım yıkadım astım. Kuruyanlar vardı katladım ama sepette bıraktım yerleştiremedim yoruldum.
Kimse bana ev hanımları da çok yoruluyor demesin 🤪
Ay unuttum bi de kefir yaptım.
😳ay ben olurken yoruldum, bu kadar şeyi sen nasıl yaptın?🙂 Enişteme söyle böyle dağaııklığa can kurban, sussun biraz. Sen de bunca şeyi yazma, hasrtinden çatır çatır çatırdayacak nisa taifeleri ve "keşke bende de olsığah" diyecek leşkergelerle dolu site, nazardan çatlarsın arada abdest alsın okusun seni, şükür namazı kılsın.🙂
Allah kolaylık versin dikkat et kendine.
😄🧿
eic için teşekkür ederim. bu arada her ünüm aynı yoğunlukta geçmiyor. bakınız dün tüm gün hastanedeydim eşime refakat ettim. eve geldim yorulmuşum. arkadaşım bi dosya gönderdi, fikir yazdım. sonra takıldım nette.. bi dondurma yaptım, bi dondurma harcı pişirdim. meyve ikram ettim zaten gece oldu vurduk kafayı yattık uyuduk. bugün işe geldim. az sonra toplantım var onu halledeceğim. iş dışında alışveriş yaptım yemek yaptım salata yaptım sofra kurdum bulaşık yıkadım. toplantıdan sonra eve gideceğim
Cevap
5Cevap
Sevdiceğim yok maalesef
Fazla dobra ve açık sözlü olduğumu söylüyor bundan dolayı bana aşık olduğunu söylemişti ama bir yandan da biraz şikayetçi.
Biraz gergin bir insanım
Sevdigim var olur mu
Surekli kotu dusunmemi sevmiyor
Yok ki sevdiceğim. Tipsiz erkekleri arkadaş olarak görüyor kızlar.
Sevdiğim var mı yok mu onu bende hissedemiyorum:/
@_snow_ nedir bıtanem?
Dikkatsizliğim sanırım ki haklı da
Yokta olsa her halime ayar olur
Duygusal ve merhametli olmam.
Sevdiceğim yok
Umursamaz tavırlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar