Sabahtan beri telefonları kapalı kafayı yicem ablam haklı olabilir mi?

Sevgilim tır şoförü İstanbul'da oturuyoruz bugün edirneye gidip gelicem dedi. En son sabah 9 da wp ye girmiş arıyorum telefonu kapalı kaza falan mı oldu diye içim içim yiyor. Ama ablamda bırak ya kimbilir nerde , kızım kötü haber tez duyulur , telefonu yolda çekmiyor desek bu saatte kadar illaki çekerdi. Yani bence bi boklar yiyor telefonuda kapandı. Benim sevgilim telefonunu kırmıştı yolda yürürken düşürmüş esnafa girmis rica etmiş beni aradı haber etti diyor...
Sabahtan beri telefonları kapalı kafayı yicem ablam haklı olabilir mi?
Cevapla