Arkadaşlar çok acil fikire ihtiyacım var bakar mısınız sizce doğru mu söylüyor?

Sevgilim ile bir yıl önce ayrıldık daha doğrusu ben ayrıldım. ailevi sorunlarım ve sınavım vardı ve kafam çok karışıktı o zamanlar ben ayrıldıktan sonra çok üzüldüğü için babası başka bir şehire göndermiş kafası dağılsın diye Instagram hesabını falanda kapatmıştı ulaşamadım.2-3 ay önce geldi sonra bizi arkadaşlarımız bir kere konuşturdu helalleştik beni affettigini söyledi sonra ben buluşmak istedim buluştuk ona tekrar birbirimize şans verelim dedim oda tekrardan aynı şeyler olursa kaldiramam seni hâlâ seviyorum ama ilişki yaşamaya cesaretim yok tek sen değil kimse ile ilişki yaşamaya cesaretim yok dedi sonra bir daha hiç konusmayacak mıyız numaramı hemen silecek misin dedi bende arkadaş olarak konuşamam dedim o günden beri konusmuyoruz. sizce doğru mu söylüyor ya da başka biri mi var sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ne yapmalıyım?
Arkadaşlar çok acil fikire ihtiyacım var bakar mısınız sizce doğru mu söylüyor?
Cevapla