Aynı mahalleden biri var bir ay oldu dikkatimi çekiyor benden biraz yaşça büyük sanki saçı biraz ağarmış fakat giyim kuşamı spor takılıyor elinde dövmesi var tesbihle dolaşıyor kaba dayi mi desem delikanlı gibimi desem evimizin karşısında çay ocağı var orada takılıyor yan binada oturuyor evli gibi değil tek takılıyor hep dışarıda oluyor bir kere çay ocağında otururken baktım oda bir kaç kere hem telefonuna hem bana baktı bilmiyorum çekiniyorum açılmalımıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Neler önerirsiniz
Güncellemeler
1 yıl
Teklif etmeli miyim?
Acil fikir istiyorum arkadaşlar cevap verir misiniz?
Böyle tipler belalı olur ağızlarından namus şeref lafı düşmez ama hertürlü şerefsizliğide altan altan yaparlar açılayım desen tüm mahalleye hava atmak için söyler klasik keko tipleri işte
Önemli olan yaş değil kafasının içindekidir. Bi erkekte dövme ve tespih gördün mü kaç ordan görüşseniz etseniz sonra istemesen peşini bırakmaz bela olur
Ne iki kelimesi başına bela olur diyorum laftan anlamyrsun tek sosyali eline tespih alıp çay ocağında oturmak olan adam sana aşık olursa görürsün ozaman. Neyse bildirimi kapatıyorum bby
Erkekler Ne Diyor
Açıl gitsin en fazla işyerine çağırır yaparsınız
Dalga geçmeyin ya
Yoo ciddiyim yapan var
Bu tiplere tavsiye etmem açılmanı
Neden yaaa
Zararı ne olurki
Böyle tipler belalı olur ağızlarından namus şeref lafı düşmez ama hertürlü şerefsizliğide altan altan yaparlar açılayım desen tüm mahalleye hava atmak için söyler klasik keko tipleri işte
Bak işte aklıma bu geldi ya söylerse herkese ama çarşıda oturuyoruz yanında bir kaç kişi ile geziyor
Olabilir yinede
Ama biraz yasi büyük nebilim herkese açmaması gerekir
Önemli olan yaş değil kafasının içindekidir. Bi erkekte dövme ve tespih gördün mü kaç ordan görüşseniz etseniz sonra istemesen peşini bırakmaz bela olur
Bilmiyorum ama merak ettim onu hem teklifimi kabul edecekmi diye
Ne teklifi edeceksin
Arkadaş olabilir miyiz diyeceğim mesela
Seni hep görüyorum dikkatimi çektin arkadaş olabilir miyiz
Sen nasıl birisin beğenirse eder
Balık etli biriyim
Başka? Fotoğrafın yok mu
Mahallenin sorunlu tipleri oluyo genelde o tipler
Merak ediyorum kim diye dikkatimi çekiyor
Tanıyınca kurtulamazsin birde tutulur takıntı yaparsa hapı yuttun
Teklifimi kabul edecekmi bu meçhul
Benden haberi yok
Sen kararını vermişsin fikir isteme bence
Karar veremedim ki
tamam sanA diyorum ki başına bela alırsın
Net değil mi sen hala olumlu cevap vermem için olumlama yapıyorsun
Ne gibi bela mesela
Peşimi bırakmaz gibimi
Baydın yeter yazma daha
İki kelime ile mi baydım insan gibi sorduk
Ne iki kelimesi başına bela olur diyorum laftan anlamyrsun tek sosyali eline tespih alıp çay ocağında oturmak olan adam sana aşık olursa görürsün ozaman. Neyse bildirimi kapatıyorum bby
Byby
Ne güzel işte konuş
Ne güzel derken
Konuş o zaman
Neden
Neden konuşunca ne olacak ki
Çekiniyorum ama
1 ay oldu daha beni okadar bilmiyor haberi yok
Bu tür hobilerden kurtulman lazım bir insan sevdiğini söylediğin zaman kötü bir insan olmuyorsun çünkü senin söylemek istediğin şey çok güzel bir şey
Doğru diyorsun ama benden haberi yok birden çıkıp ona teklif etmek nebiliyim
Terslerse
Tabii ki de birden söylemen uygun değil önce tanışmam lazım kendinden bahsetmen lazım yavaş yavaş birbirinizi tanıdıktan sonra açılmaz lazım
1 ay oldu dikkatimi çekiyor artık söyleyim diyorum bir yandanda
Merak sarıyor
Napiyim bilmiyorum merakım cok
Bir konuş eğer aran zaten önceden varsa oluyorsa olur olmazsa da olmaz yine çok zorlama
Yaslamasın sonra
Tm vereyim
Sen ne düşünüyorsun
Merak ettim onu
Bende seni