Biraz icimi dokuyorum, birazda fikrinize ihtiyacim var?

benim cok arkadasim dostum dedigim insan yok hayatimda, liseden beri tanidigim arkadasim yedigimiz ictgimiz ayri gitmezdi , o beni dinlerdi ben onu dinlerdim dostum arkadasim dedigim tek insandi, birbirmize asla ihanetimiz falan olmadi hic yanlis yapmadik, oda sosyal biri degildi ben ona bakarak biraz daha sosyaldim herneyse
o uzun zamandir birlikteligi vardi 5yil falan
ben son 2 yildir falan diyelim , o yeni nisanlanmisti nisanina yardima gitmistim herseyinde yaninda olmak istedim yardim ettim, sonra aramizda birseyler gecti benim dugun gunum alindi , onunki henuz alinmamisti bana buyuzden demedigini birakmadi “cok samimiyetsiz buldum benden once evlenmen “ vs vs bende ne alakasi var dedim ciddiye bile alamamistim hayatimin sokunu yasadim saka falan sandim bunu sorun etmesini

sonra konusmadik ne o yazdi ne ben yazdim sevgilim bana surpriz evlenmke teklifi etmisti onuda cagirmislar ama gelmemis “ gelcegmi sanmiyorum” diye mesaj atmis
onun evlenme teklifi cok normaldi (cok kiskanc bi karakteri var cok zor begenen hicbirseyi kimsede begenmeyen bi karaktere sahip ama herseye ragmen en yakin dostumdu) evlenme teklifi gunu bana yuzugu takarken etrafima baktim sevdiklerim vardi o sira ben “ayse yokmu?” (ayse arkadasim dedigim kisi) asiri uzulmustum yinede gulumsemeye devam ettim instagramda pylasimlar yaptim herkes ama herkes tebrik etti bi o etmedi
sonra nisanim oldu onada gelmedi tebrikte etmedi
yeni calistigi is yerinden arkadaslar edinmis kimseyi tanimayan bende baska dostu olmayan kisi baska arkadaslar bulup beni unutmus?
kac ay oldu okadar dokunuyorki bu durum bana okadar uzuluyorumki hani ask acisi falan cekersiniz ya bende dost acisi cekiyprum kac zamandir
heryerden silmistim onu ozaman ama ona mesaj atmak istiyorum icimde kalan herseyi soylemek icin sonra degmez aman diyorum
ben onun arkadasligina asiri guvenmistim ama cok iyi bi ders oldu bana o ayri
biraz karisik anlattim kusura bakmayin buraya kadar okudaysanizda cook ama cok tesekkur ederim
napsam bilmiyorum uzuluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
ayrilmislar zaten
Biraz icimi dokuyorum, birazda fikrinize ihtiyacim var?
Cevapla