Bisexsüel değilken bi erkek yüzünden bu kıza aşık olmak?

bi sevgilim vardı erkek çok yakın davranıyordu sonradan tiksinmeye başladım ayrıldım erkeklerden soğudum resmen 3 ay falan sevgiliydik ama artık nefret ediyorum onun yüzünü bile görmek istemiyorum şimdi hiçbir erkekle aşk düşünemiyorum istemiyorum 5 aydır bi kızla konuşuyorum ve cidden aşık olduğumu hissediyorum 3 aydır sevgiliyiz ama ben bisex. değildim nasıl oldu yani varsa kıza aşık olanlar sevgili olanlar anlatabilirmi yaşadıklarını
Bisexsüel değilken bi erkek yüzünden bu kıza aşık olmak?
Cevapla