Erkek arkadaşım yanımda ağladı, yardımcı olamadığım için kendimi kötü hissediyorum. Onun için ne yapabilirim?

Kendisi yabancı ama burada çalışıyor. (Karabük Üniversitesi değil 😂) Uzun suredir birlikteyiz. Bugün buluşmak istediğini ama uzağa gidemeyeceğini söyledi ve evinin oradaki parkta oturmayı teklif etti. Yanına gittiğimde yüzü gülmüyordu, iyi misin dediğimde evet desede anlamıştım kötüydü. Zorladım ve iyi olmadığını söyledi. Arkadaşının kendisine karşı kötülük yaptığını, iş yerinde sıkıntılar yaşadığını, daha da sorununun olduğunu fakat Türkçesinin yetmeyeceğini söyledi. Bunları anlatırken ağlamaya başladı ve ben çok üzüldüm ayrıca kendimi çaresiz hissettim. Onun için ne yapabilirim mutlu etmek istiyorum ama bilmiyorum gerçekten
Erkek arkadaşım yanımda ağladı, yardımcı olamadığım için kendimi kötü hissediyorum. Onun için ne yapabilirim?
Cevapla