Lise platonigim beni seviyor mu? ona acilmali miyim? nasil konu acmaliyim?

Liseliyim ve kizim. Eylulden beri ayni siniftayiz ikimizde ama ben onu daha yeni yeni uzaktan gozlemleyerek tanidim. Disiplin konusunda okul cok titiz o yuzden kimse kafasina estigi gibi yer degisemez sadece sinif rehberlik hocasi. Ve sansa sevdigim cocuk da benim bir onumde oturmaya basladi. O zamanlar ilgimi cekiyordu sadece ama onume oturunca hareketleri konusma sekli mizahi her seyiyle beni etkiledi ve gercekten onu seviyorum. Bazen fazla cocukca geliyor hareketleri ama beni guldurmeyi basariyor. Cogu zaman yanindaki arkadasiyla muhabbet ediyor hep arkadasiyla el ele tokalasiyor ama arkadasi cok istekli olmuyor onun bu hareketlerinden. Yine de her seye rağmen bu hareketlerini yapmaya devam ediyor. Arkadasi gelemdigi gun derste duvara tiktiklayip ses geliyomu diye falan bakiyor, derste bir anda basini saga sola hizlica yatirip duruyor sanki benim ilgimi cekmeye calisiyormus gibi cunku bi insan niye boyle seyler yapsin ki yani ama bir yandan da kendi kafamda cok fazla kurdugumu dusunuyorum. Ona acilmak istiyorum cunku seneye yokum okullar kapanmak uzere ve ben yaz tatilimi acaba diyerek gecirmek istemiyorum. Bazen onunla utandigimdan konusamiyorum. Ama bir anda gaza gelip bir iki konu actigim var yuzume bile bakmiyor konusurken arkasinda oturdugum icin gerek kalmiyor ama baksa yuzume daha hos olurdu. Ya da benimle konusurken isteksiz gibi arkadaslarima soyledigimde utaniyor falan diyorlar ama bilemiyorum. Acilsam seni arkadasim olarak goruyorum deme olasiligi yuksek ve oyle bir cevap alirsam kalan 30 gunde ben nasil okula gidip onun arkasinda hicbir sey olmamis gibi davranicam? Arkadaslarina da anlatabilir bunu sinifta ismim bile cikabilir? Konu acip onu daha cok tanimak istiyorum ama aklima hicbir sey gelmiyor hic sevgilim olmadi bunun da endisesi var. Bir yandan da cocuk cok nazik ve kibar bana cogu kez sirama gecmem icin yol falan veriyor esyam dustugunde aninda alip veriyor kafami cok karistiriyor. Sizce ne yapmaliyim butun dedikodu riskini ya da utanma riskini alip ona acilmali miyim biraz daha mi beklemeliyim yoksa hic acilmamali miyim? Ya da beni gercekten seviyor mu yoksa kafamda mi kuruyorum?
Lise platonigim beni seviyor mu? ona acilmali miyim? nasil konu acmaliyim?
Cevapla