Okulda hoslandigim biri var ama o benden hoslaniyo mu emin degilim sizce aşık mi?

yeni geldim ve hoşlandığım biri vardi ılk görür görmez ama asla pas vermedim yani neyse sonra çocuk birkaç gün önce geldi yanımdaki kıza dersle ilgili bisey sordu sonra bana dediki çıkışta satranç oynayalım mı (ben ders aralarında bazen satranç oynarım ama satranç oynadığında bahsetmedim acaba beni tenefuslerde izliyo falan ondan mı dedi) kabul ettim okul çıkışı siniftan birini gorduk kimi bekliyosun diye sordu benimki cocukta dedki kitaplarimi almaya geldim benimkide dediki bende kitaplari almaya geldim cocuk gidince biraz daha yanima ust kata ciktik geldi satranc oynarken pek birsey söylemedi arada konu açmaya calisti biraz stresli gibiydi ilk tur ben yendim dedimki istersen sen beyaz ol dediki olur ama taşların yerini değiştirelim beyazların olduğu kısımda sandalye yok o yüzden ayakta kaliyo taşları ters çevirirsek bozulur dedim geç otur bisey olmaz dedim tamam dedi oturduk taşları dizerken ellerimiz ust uste geldi sonra maç bitince kalktık bana dediki eve neyle gidiyorsun metrobusle dedim himm peki o zaman birlikte gidelim (bunu dedikten sonra onunda benden hoşlandığını anladim) 1sn annemi ariyim diyip annesini aradı anne matematikten 98 aldım dershaneye gitmem gerekmiyo değil mi diyip telefonu kapatıp bana doğru döndü gülüp dediki normalde dershane olunca metroyla gidiyorumdaa dershane olmayınca hem metro hem metrobusle gidebiliyorum dedi sonra yolda bana sınıfla alakalı kim kimle ne yapmış dedi biraz heyecanlı gibiydi hızlı hızlı konusuyodu metrobuse bindik biraz sıkışık olduğu için içersin kolunu kafamın yanındaki yere yasladı ve sorular sordu alkol sigara kullanma hakkında ne düşünüyorsun bisiler dedim bence alkol bazen olabilir ama sigaradan nefret ederim dedi hangi takımlısın he gerçi Fenerliydin değil mi ilk duyduğumda üzülmüştüm burdan hatırlıyorum dedi evet sen hangi takımlısın dedim gs dedi arada böyle sırıtıyordu sence fiziksel ya da bedensel olarak güçlü ya da nasıl desem üstün olsan bunu diğer insanlara göstermeye çalışırken miydin diye sordu pek sanmıyorum özellikle fiziksel olarak vücudumu göstermeyi sevmem sen ne düşünüyorsun diyip aynı soruyu sordum bende sevmem falan diyip açıklamasını yaptı sonra birisi metrobusten indi bir koltuğa baktım bir yanımdaki başka kadına birde cocuga göz göze gelince bana otur sen fazla durak gideceksin zaten gibi biseyler dedi oturdum güldüm güldü aramıza bir kadın girdi sadece gözlerini ve ellerini gorebiliyordum ordan arada dışarıyı izledim kulaklığını cikardi ve elinde tuttu ama takmadan dikkatlice bana bakıyor gibiydi ama tam emin olamadım birsey düşünmeye dalmışım sanırım sonra benim ona baktığımı görünce tekrar sırrıtti ve önümdeki kadın çekildi biraz zaman geçince neden bu okula geldin diye sordu eski okulumu pek sevmiyordum hocalar kötüydü ver herkes birbirine satasiyordu gibi birsey söyliyordum sözüm yarıda kaldı benim benim inmem lazım sonra konuşuruz deyim baya bir güldü sesini ufak bir kıpırdama duydum ama gozleride gülüyordu el sallayarak metrobusten indi ve akşam istek attim

Okulda hoslandigim biri var ama o benden hoslaniyo mu emin degilim sizce aşık mi?
Cevapla