Günaydın ☀️
Özgüven eksikliği
Sevgi göstergesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Günaydın ☀️
Özgüven konusunda herhangi bir eksiğim yok lakin gayet kıskanç bir insanım.. Bu karşımdaki insanı ne kadar sevdiğim ile alakalı bir durumdur.. Seven insan sahiplenir ve kıskanır..
Yorum için teşekkürler
Ne demek..
Kıskançlığın seviyesi bunu belirler Hiç olmaması sorumluluk almaktan kaçınmak kendi haline bırakmak anlamına gelir. Abartılı şekilde olması korkudan meydana gelir. Ama sevgi varsa kararında kıskançlık olmak zorundadır. Bunu baskı kısıtlama olarak görürseniz Sonra sevgisizlikten dolayı ağlamaya hakkınız yok demektir.
Tamamen seviyesiyle alakalı aşırıysa bir korku olduğu söylenebilir Hiç yoksa yine bir korku olduğu söylenebilir. Ama kıvamında olan gerekliliktir. En sinir olduğum şey kişinin Karşısında ki insana olan güven sorunuyla ilgili meselelerde Özgüvensizlikle suçlanıyor olmasıdır Tamamen utandırma manupilasyonudur.
Günaydın aşırı kıskançlık güvensizliktir ya da öz güven düşüklüğüdür.. ben sevdiğim kadına güvenirim onu kısıtlamam mesela. çünkü kendisi zaten bilir ne yapması gerektiğini.. başkası yanlış bir davranış yaparsa sevdiğime o zaman zaten gerekeni ben yaparım o kişiye.
En detaylı yorum. Seviyorum yorumlarını barış teşekkürler 🙏
Rica ederim 🙏 bende sorularını seviyorum mantıklı oluyor
Teşekkür ederim 🙏 ❤️
Bende teşekkür ederim <3
Teşekkürler <3
Cevap
17Cevap
Fazlası özgüven eksikliği azı da sevgisizlik. Dozunda lazım
Seven insan sevdiğini kıskanır bu olan bir şey fakat gereğinden fazlası zarardır
Aşırısı sıkar boğar. Teşekkürler 🙏
Sevgiden olur bence özgüven alakasız geldi bana
Öyle mi dersin :)
Eşini sevmektir ve başkalarının hâl ve hareketlerine güvenmemektir
Teşekkürler 👍
kim kıçından teorik şekilde kıskanmanın özgüvensizlik olduğunu çıkarmış bilmiyorum ama çok densiz bi yaklaşım olduğu kesin.. seversin kıskanırsın istersin ki senin baktığın o gözle kimse ona bakmasın bu kadar
Sevgi gösterisi ama aşırı kıskançlıklar öz güven eksikliğinden olabilir
Kıskanmak bazen sevgiden bazen ise çekememezlikten oluşan bir duygudur. Kaybetme korkusu kıskançlık değildir.
Abla seven adam kıskanır yani en azından eskiden böyleydi şimdi özgüven eksikliği mi diyorsunuz? Bence haksizsiniz
Özgüven diyen insanları sevgilisine birinin yürümesi dileğiyle
Abartılıysa veya hiç yoksa özgüvendir Obur turlu Gereklidir sevginin gostergesidir
Tartışmalı. Zaten şıklar da çok yakın çıkmış
seven sevdiğini kıskanır
Hm :)❤️
Psikolojik şiddet unsuru
Evet çoğu zaman
Aşırı olursa tabiki çok yanlış ama ufak kıskançlıklar iyidir
Özgüven eksikliği
Teşekkürler 🌸
Kıskanmamaktır Sorumluluk almaktan kaçmak elinde tutamayacağından korkmak bağlanmaktan çekinmektir. Özgüven diye avunmak gülünç olur bu durumda Ha keza işin içinde abartı varsada aynı kapıya çıkar sonuç olarak Sevgi varsa kıskançlıkta vardır. Sonra değer görmemekten ağlamamak gerek
Yuzde yuz ozguven eksikligi
Ahiret sorusu sormuşsun resmen
Haha kolayı herkes cevaplar. Bilge kişileri görelim birazcık 🥰
Yok artık 🤣🤣
özgüven eksikliği NET
Öz güven eksikliği
Azı karar çoğu zarar demişler
Neleri kimleri kıskandığına bağlı
Tadında kıskançlık güzel be.
Ben sevdiğimi kıskanırım
Özgüven eksikliği
Özgüven eksikliği
Yerine göre değişir
Seven kıskanır ama karşılıklı güven şart
Herkes kıskanır
sevgidendir bence
dozu önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?