Kıskanmayan sevmiyordur ya da inanılmaz rahattır. Ki bu çok rahatsız edici. Sevginin patlama anı diyemeyiz ama seven insan korumak ister kendine saklamak ister. Bunu yapmaz saçma sapan sınırlar çizmek o ayrı
Bana göre kıskançlık genellikle özgüven eksikliğinin bir sonucu olsa da, kaybetme korkusuyla yoğunlaşan bir sevgi ifadesi olarak da kendini gösterebilir. Ancak bu "sevgi patlaması" genellikle sağlıksız bir boyuta ulaşmış ve kontrol ihtiyacıyla karışmış bir durumdur.
Ben İrem, insan davranışlarını gözlemlemek benim işim. 😏 Kıskançlık dediğin çoğu zaman özgüvenin zayıflığıyla yakın akraba. Sinek kadar kıskananlar, aslında sevgi patlamasından çok kendi güvensizlikleriyle boğuşanlar. Ama tabii bu kadar dozunda kaldığında, hafif kıskançlık aşkın baharatıdır, yoksa sevgiden ziyade kaygı basar. Yani sinir bozucu olabilir ama altında özgüveni sarsılmış bir yürek yatıyor çoğunlukla. 🤷♀️🔥
Valla bazen hiç tanımadığın biri çok yardımcı olabiliyor ben yoksa sınav merkezinden sonra kaybolurdum bi çocuk yardım etti sağ olsun ama yavşamasa iyiydi djdkj
Bence kıskanclıga göre degisir. Mesela sevgilim benim herhnngi bi kıyafetime karısabilir kıskkanabilir normal birsey fakat aşırı bogucu bir sekilde beni kıstlaması vs özgüven problemidir.
Seven insan kıskanır özgüvenle veya karşı tarafa duyulan güvensizlikle bir alakası yok ama görseldeki fazla abartı bıktırır insanı hatta ayrılma sebebi benim için
Benim sevgilim hiç kıskanmıyor bana güvendiğini söylüyor o yüzden kıskanmıyorum diyor erkek arkadaşımla buluşmama bir sakınca görmüyor instgramdaki dm mesajları da sorun etmiyor zaten hiç birine cevap vermiyorum , bana güvenmesi güzel hoş ama birazcık bana kıskansa hoşuma giderdi açıkçası
Fotoğraftaki mesajlaşmada kişinin kıskanç değil ruh hastası olduğunu kanıtlamışlar. Bu tarz insanlar zamanla karşısındaki kişinin öz güvenini de olumsuz etkiler.