Bana sorma boşuna ben seversem tam seviyorum sevmezsemde hiç sevmem bazılarını aşık olurum değer veririm romantiklik yaparım ama yapa yapa seve seve bak elde ne kaldı 0
Ya ben kendimi sadece ovmedim şu an bu dönemde bütün erkekler tek amacı cinselliktir benim olmaz o işlerlle o yüzden kendimi qcikladim böyle bir yerde ego kasicsk biri değilim 😎
erkek ısrar edince alabilecrğini kızların naz yaptığını düşünüyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Emin ol kendini tutabilse tutardı. Kesinlikle sana hak veriyorum rahatsız olmak gayet normal. Ama insanların duygularına az daha anlayışlı davranmanı temenni ederim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hoşlanabilir tabi ki, ama ikinci deneme yüz yüze konuşmak varken tekrar instadan yazmak random atar gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ya erkeklerin tek qmaci yavsamak aldatmak tek gecelik ilişki yaşamak bunlar öyle pislikler
Erkeklerin kıza özeti diyebilir miyiz buna
Yani evet diye bilirsin yavsamak cinsellik abazalik terk edip gitme
Tam tamına ergen canım
Siz hiç aşık olamıyor musunuz?
Dayı dışarıda denk gelirsek söyle de yolumuzu değiştirelim mk bizi niye gömdün şimdi
Bana sorma boşuna ben seversem tam seviyorum sevmezsemde hiç sevmem bazılarını aşık olurum değer veririm romantiklik yaparım ama yapa yapa seve seve bak elde ne kaldı 0
Ya hadi kardeşim evine
Kendini övdü geriye kalanları gömdü, iyimiş
Dayı platformda bir şey diyemiyoruz da ayıp oluyor
yani hemcinslerini koruman lazımken sen korumayı bırak bizi gömüp kendini övüyorsun mk ne iş la
Ya ben kendimi sadece ovmedim şu an bu dönemde bütün erkekler tek amacı cinselliktir benim olmaz o işlerlle o yüzden kendimi qcikladim böyle bir yerde ego kasicsk biri değilim 😎
😁 Dayı keşke dışarıda oturup konuşabilsek senle
erkek ısrar edince alabilecrğini kızların naz yaptığını düşünüyor
Emin ol kendini tutabilse tutardı. Kesinlikle sana hak veriyorum rahatsız olmak gayet normal. Ama insanların duygularına az daha anlayışlı davranmanı temenni ederim
Hoşlanabilir tabi ki, ama ikinci deneme yüz yüze konuşmak varken tekrar instadan yazmak random atar gibi
Özgüvensiz olabilir
Biz mi yazdık 😅 ona söyle
Geneline diyor bir çok hesap var böyle aynı anda 40 kıza aynı mesajı atıyor
Kabul etmeyince küfür ediyor beddua okuyorlar😂
Hepsi kendini öylesine beğeniyor ki kabul göreceklerini hissederek yaziyorlar
100 kıza yazıyorlar ve red yiyorlar
Yazmasalar şansları daha fazla olacak 😅
Genelde olmuyor zaten ilgi çekici değildir ve yazmasını istemiyoruz çünkü cinsellik sevmiyoruz dostum bunu bildiğini düşünüyorum
Bunu biliyorum elbette de şansları olmayanlar düşünsün
O kişinin şansı değil kızın isteği oluyor çok az kız cinsellik seviyor diğerleri arzu yok bunun sebebi beden yapısı
Erkek ve kadın bedeni farklı şekilde çünkü
Ben cinsellikten bahsetmiyorum şans olarak, genel olarak karşılık alma durumundan bahsediyorum.
İşte o arzuya göre oluyor? neyse çok uzadı görüşürüz
Ben flört durumundan bahsediyorum genel olarak, neyse iyi geceler 👋
Aynen öyle kendilerini güzel görüyorlar, daha doğrusu parasına güveniyorlar :/
Beğenmiştir
Onlar çok düşkün🤮
Açlıktan