Boyu 1.68 olan çocuktan, 1.53 boyundayım diye reddedildim. Şaka mı bu?
Yorumlardaki tüm kızlar çocukla dalga geçmiş bunu nasıl açıklayabilirsiniz ki?
Boyu 1.68 olan çocuktan, 1.53 boyundayım diye reddedildim. Şaka mı bu?
Yorumlardaki tüm kızlar çocukla dalga geçmiş bunu nasıl açıklayabilirsiniz ki?
İnsanlar kafalarına göre linçler brom bunları anlamak için beynini çıkarmak lazım o yüzden boş ver sen, zeki insanlar ile ol çünkü bunlar apayrı bir (olmayan) kafa ve (olmayan) karakter, akılları sadece egoistliğe giden bir sürü.. (Bu fikirdekiler)
Kanka 116 yorum var kızlardan hepsi laf etmiş tüm yorumları okudum o zaman zeki kız nerede tam olarak
Bu sitede pek bulamazsın zaten, burasının yaş kitlesi de oldukça büyük he dikkatini çekerim. Yani sebep saçma o yüzden demiş olabilirler, bak aynısın erkek versiyonu olsa (red yiyen erkek) ve yine böyle bir sebep olsa aynı yorumlar gelir, hem biraz bahane gibi durmuş bence, bu tamamen intikam amaçlı bir reddediliş onu söyleyeyim.
Red yiyen erkekte aynı yorumlar mı gelir bence buna sende inanmıyorsun. Bu sitede pek bulamazsın diyorsun burdakilerde gerçek hayattan random insanlar değilmi? Sitedeki kızlardan bir kişi bile kriteri olabilir dememiş. Kızların hepsinde boy kriteri var kim linç etti şimdiye kadar.
Bak herkes aynı kafada değil bu yüzden bu sitedekiler de random kişiler değil çünkü buranın bir düşünce yapısı var. Şu anda gerçekten random kafadaki insanların bulunduğu tek sosyal medya platformu Google ve Youtube, onun dışındakiler hep kullanıcıların belirli fikre göre takıldıkları yerler ve kullanmayan birilerini elbet bulursun (Instagram dahil) Sadece YouTube dediğim gibi random kişilerin takıldığı platform. Hele ki forum/blog siteleri en en en çok belirli kafadaki kişilerin kullandığı sitelerdir ve fazla kişi kullanmaz. Mesela bu üç forum/blog site arasında büyük fark var (kitlesi için) : Ekşi sözlük - Technopat sosyal, Kızlar soruyor.. En iyi böyle anlarsın belki de
Aşırı kendini beğenmişlikten, bazı erkek kesiminin nefes alsa yeter, ya da kadını tanrılaştırması kadın cinsinin egosunu şişirmesi yani bir kuralmış gibi. Her kadın çiçektir narindir algısı ile kadın kısmının asla başkası tarafından kırılmayacaklarına inanmaları. Hayat adamı öyle bir içinden geçer ki aslında ve millet hep prenses ve prens kral kraliçeyi oynuyor bir de öyle bir narsist toplumsal ruh hastalığı var. Dünya bir tek onların etrafın dönmekte dan dun konuşur kalp kırılırmı demez sadece ben sevileceğim der sevmeye gelince sevmek ile uğraşmaz sömürürler bu tarz insanlar arttı. Şu da var herkes gerçeklerin tükürülmesinden hoşlanmayabilir. Bir de hayvan gibi pat pat dış görünüşü yargılamak da kötü olabilir sevmiyorsa sevmiyorum de ve o karşıdaki kişiye de neden beni sevmedin işte kabul etmedi diye darlama ama bunu yapıyorlar. Saygı ile bitirmiyor ki bizim millet iletişimi, kan davası yapıyor. Müthiş bir özgüvensizlik var.
Anlamıyorum abla ben zaten 160 boyum var sadece var olmam bile red ediliş sebebi sadece kızlar kriter koyabilir gibi bir algı oluşmuş. İşin kötü tarafı bizim erkeklerde arkalarından gidip hak veriyor bunların. Herkes en iyisine layık. Herkes sevilmeyi hak ediyor bir ben etmiyorum galiba şu dünyada
Kızlar kriter koyar gibi olmuş ama erkeklerde kriter koyar memeden kalçaya neler var. Buna sadece boydan girmiş. Orada ki erkeklerde afedersin yalakalık için. Estetik delisi insanlar çok. Kaşına baksa kaşın niye var derler. İnsanları kalıplaştırıyorlar. O zamanda kültüre yansıyor kültürel olarak da bu empoze ediliyor. Boyu kısa erkek denilince kendini koruyamaz ve kadını koruyamaz sanıyorlar. Ama boyun kısalığı ile güçlü olmanın alakası yok. Bunu da estetik takıntılı ve hayatı film setlerinden fırlama sanan dar görüşlüler hayallerde yaşayan hedonist millete anlatamazsın.
İstenen daha çok isteniyor bu şekilde döngüye giriyor kızlarda. yoksa bence kimsenin kendini korumak umurunda değil. Ama ben erkeklerin ciddi anlamda meme veya kalça takıntıdan bir kızı istemediğini duymadım. Cevap için teşekkürler. kimseyi umursamamayı, yalnız olmayı öğrenmem lazım abla benim bir şekilde.
Millet burunlarını her şeyini neden yaptırıyor. Herkes maske değiştirir gibi vücutlarını değiştiriyor. Algıları bozuldu milletin. Ve evet hani meme kalça çok basit gibi gelebilir var yani inanmasanda kızın karakteri de para kazanmasına kadar her şey erkeğin kadını red etmesine neden olabilir. Ama kızlar yok sanar sanki efsaneymiş gibi.. Bir de insanlarda sabır ve anlayış yok. Umursamamayı öğrenmek kendine yatırımların en güzeli kendini diğer insanların lafı etiketi ile tüketme. Yalnız olacaģim diye de kendini kodlama insanlardan uzaklaşma içine ata ata kendini bitirirsin. Kendini geliştir kendine yatırım yap kendini kullandırtma da sırf biri beni sevsin diye böyle boşlukta kalıp kız arkadaş çevresin de bir ara öyle bir mallık yaptım ben çok kötü oluyor rezillik yani senin de öyle bir hale gelmeni istemem hayvan yerine konuluyorsun kendine saygı duy mutlaka. Kendin ile barışmayı da sevmeyi de öncelik edin bu beden senin ona iyi bakmalısın. Kimseden fayda yok bir düşünce dibe tekmeyi koymak daha hoşlarına gidiyor haz alıyorlar. Allah'a emanet ol.
Arkadaş çevrem yok zaten üniversiteye gidince olur umarım. çok sağol abla yorumun için haklısın
Böyle durumlara hep sinir oluyorum ya! 🤦♀️ İnsanların boy veya başka yüzeysel sebepler yüzünden linç yemesi gerçekten çok saçma. Herkesin tercihi farklı, senin de öyle. Birinin seni reddetmesi tamamen kişisel bir tercih ve bu tercih yüzünden kimseye yüklenmemek lazım. Kendine güven, değerini bil! ❤️
Cevap
3Cevap
knk zekı bırısın ya sen zekanı kullan takmışsın kızlara zaten paran oldumu kızlar tıpe boya falan bakmaz
Böyle şeylere gelince mal oluyom.
204um boyun önemi yok
Ben seni engelliyom kral bilerek yapıyon artık inandım.
Tamam engellemiyom ama boyun önemi yok deme sonuna çok sinir bozucu oluyorsun
Erkekler reddedemez bunlara gore kezbanlar aglar sonra
Farkettim kral
Takiyorsun kral bu konulari biliyorum bende senin gibiyim Allah yardimcimiz olsun vallahi
Seninde mi boy kısa
Yok benim yuzunu begenmiyorlar bakan yok boyda yetmiyor ya daha uzun iri ya da yakisikli olmak zorundayiz
Benim için imkansız 160 ım sen devam et kanka
Benim icinde imkansiz emin ol sen daha kucuksun en azindan
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?