Sevgilimi terk ettim pişman oldum, mesaj atıyorum hiç yüz vermiyor nasıl geri kazanabilirim?

Onu seviyorum ama Sudan sebepten ayrıldım daha sonra özür diledim affetmedi yine yazdım 1 yıl sonra tek tük cvb veriyor. Onu geri kazanmak için ne yapabilirim o beni çok seviyordu ama ayrıldım o arada işte.

Ne yapsam işe yarar hiç yüz vermiyor. Benden sonra konuştuğu kişiler oldu hepsinden ayrıldı. ya da Oluru var mı lütfen taktık verir misiniz neler yapmam lazım.

Sevgilimi terk ettim pişman oldum, mesaj atıyorum hiç yüz vermiyor nasıl geri kazanabilirim?
Cevapla